دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ‌های برتر ورزشی به میدان می‌روند؛ دو تیم به دنبال تداوم صدرنشینی

رقابت های لیگ برتر در رشته واترپلو، فوتسال بانوان و فوتسال آقایان از فردا آغاز می شود و نمایندگان دانشگاه آزاد در این سه رشته رودوری حریفان خود قرار می گیرند.
کد خبر : 128719

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بیست تیم دانشگاه آزاد امسال در رقابت های لیگ برتر حضور دارند که در این هفته تیم‌های واترپلو، فوتسال بانوان و فوتسال آقایان رودوری حریفان خود قرار می گیرند.


واترپلو؛ دانشگاه آزاد- شهید نوفلاح


فردا (چهارشنبه) پنجم آبان‌ماه هفته دوم دور رفت مسابقات لیگ برتر واترپلو برگزار می شود که تیم دانشگاه آزاد اسلامی مدافع عنوان قهرمانی در شهر تهران مقابل تیم شهید نوفلاح قرار می‌گیرد. تیم دانشگاه آزاد درهفته اول لیگ مقابل تیم اصفهانی به آب زد و پیروز شد. در حال حاضر تیم دانشگاه آزاد با پیروزی در هفته اول و احتساب تفاضل گل بیشتر در صدر جدول جای دارد. شاگردان شهیدی پور فردا (چهارشنبه) مقابل تیم نوفلاح ساعت ۱۸:۰۰ در استخر ۹دی تهران به آب می زنند. تیم نوفلاح هم در هفته اول رقابت های لیگ با قرعه استراحت روبه رو شده بود.


فوتسال آقایان؛ دانشگاه آزاد- حفاری اهواز


آخرین مسابقه لیگ فوتسال در رشته آقایان تقابل تیم فوتسال‌ دانشگاه آزاد مقابل حفاری اهواز است که روز ( پنچشنبه ) ششم آبان ماه برگزار خواهد شد. این تیم هفته گذشته مقابل تاسیسات دریایی به میدان رفت و شاگردان شمس با نتیجه 3 بر 2 شاگردان شمسایی را شکست دادند که البته این اولین برد دانشگاه آزاد در لیگ برتر بود.


فوتسال بانوان؛ دانشگاه آزاد- شهرداری تبریز


تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد در هفته ششم رقابت های لیگ برتر (جمعه ) هفتم آبان‌ماه مقابل شهرداری تبریز به میدان می رود. این تیم هفته گذشته با نتیجه‌ 5 بر 2 از سد «می‌رشت سپیدرود» گذشت و هم اکنون با 15 امتیاز و اختلاف امتیاز بهتر در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد سال گذشته هم عنوان قهرمانی را از آن خود کردند و با توجه به صدرنشینی اش در هفته های ابتدایی لیگ این امید می رود که باز هم عنوان قهرمانی سال گذشته را تکرار کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته