دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1395 - 10:09

موزه علوم و فناوری همیار جشنواره «کودک، صلح و میراث فرهنگی»

موزه علوم و فناوری در راستای گسترش فعالیت‌های تخصصی گروه کودک، هم‌زمان با برپایی جشنواره «کودک، صلح و میراث فرهنگی» اقدام به برپایی غرفه نمایشگاهی «علم و فناوری» در قدیمی ترین پارک تهران کرده است.
کد خبر : 122128

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی موزه علوم و فناوری، این جشنواره از ششم تا یازدهم مهر ماه به مناسبت روزجهانی صلح و هفته ملی کودک با مشارکت موسسه‌ها و نهادهای فعال در حوزه کودک از جمله گروه هواداران میراث ایران، دفتر کودک و نوجوان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، موزه صلح، کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) و شهرداری منطقه ۱۲ برگزار می‌شود که به اجرای برنامه‌های سرگرمی- آموزشی در راستای مفهوم صلح و میراث فرهنگی می‌پردازد.


غرفه موزه علوم و فناوری مطابق دیگر نمایشگاه‌های سیار خود، با نمایش آثاری از علوم قدیم و جدید پذیرای مخاطبان بسیاری از میان قشرهای مختلف کودکان و بزرگسالان است.


در جشنواره «کودک، صلح و میراث فرهنگی» نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و برنامه‌هایی از قبیل قصه‌خوانی، عروسک‌گردانی غول‌پیکر٬ جنگ علمی، مینیاتور٬ نقاشی روی سنگ٬ نقاشی روی سفال و ویژه برنامه شاهنامه‌خوانی با مشارکت گروه‌های فعال حوزه کودک برگزار می‌شود. همچنین عصر شنبه دهم مهرماه مراسم رونمایی از کتاب‌های حوزه کودک که توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منتشر شده‌اند، برگزار خواهد شد.


این جشنواره تا تاریخ مقرر از ساعت 10 الی 17 در پارک شهر تهران به نشانی خیابان فیاض بخش، روبه‌روی ترمینال فیاض بخش پذیرای تمام علاقه‌مندان به حوزه کودک، صلح و میراث فرهنگی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته