دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1395 - 18:26
مدیرکل ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی:

هزینه کردن در ورزش کارکنان نوعی سرمایه گذاری است

محمدرضا پهلوان مدیرکل ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هزینه کردن در ورزش کارکنان نوعی  سرمایه گذاری است .
کد خبر : 121896

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، محمدرضا پهلوان مدیرکل ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی در سومین گردهمایی مسئولان ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت:هر چقدر در ورزش کارکنان هزینه شود راندمان کاری و رضایت شغلی کارکنان بالا می رود و این نوعی سرمایه گذاری در سازمان که نیروی انسانی از مهمترین منابع آن به شمار می رود محسوب می شود.


پهلوان افزود: وجود320 تیم فوتسال کارکنان نشانگر کارکنان مشتاق ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی است ولی نباید فقط به مسابقات اکتفا کنیم بلکه این فعالیت ها باید استمرار و ادامه داشته باشد.


مدیرکل ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: در بخش انعکاس فعالیت های ورزشی بیشتر باید فعالیت داشته باشیم تا جامعه از دستاوردهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بهتر و بیشتر مطلع گردد.


وی ادامه داد: علاوه بر سایر کارهای معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، تثبیت ساختار سازمانی ورزش در دانشگاه صورت گرفت که تشکیل شوراهای تخصصی مستقل ورزشی در استانها ماحصل آن می باشد.


پهلوان تأکید کرد: گسترش ورزش همگانی یکی از سیاست های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه معاونت ورزشی است زیرا ورزش همگانی نیاز به مهارت ، امکانات و منابع زیادی نیاز ندارد و شور و نشاط بسیار بالایی به همراه دارد.


وی در پایان از برگزاری المپاد ورزشی با ظرفیت 4 هزار و 500 نفر در زمستان 95 در بوشهر خبر داد و از کلیه مسئولان ورزشی خواست تا در برگزاری هرچه بهتر این المپاد یاریگر معاونت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی باشند زیرا المپیاد نماد اقتدار، عزت، برنامه ریزی، سازماندهی و توان بالای دانشگاه آزاد است.


در بخش دیگر از دکتر علی اصغر کوشافر پیشکسوت ورزشی و عضو هیأت علمی بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی تبریز که بیش از 8 سال معاون آموزشی واحد تبریز بود و راه اندازی رشته تربیت بدنی و تربیت 23 عضو هیأت علمی در این رشته از مهمترین کارهای وی است، مورد قدردانی و تجلیل قرار گرفت.



سومین گردهمایی مسئولان ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هشتم مهرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سالن شهریار این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته