دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1395 - 19:05
با حضور معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت

برگزاری سومین گردهمایی مسئولان ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در تبریز

سومین گردهمایی مسئولان ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز  برگزار شد.
کد خبر : 121889

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر سید جواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این گردهمایی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تنها یادگار انقلاب اسلامی است که با تفکر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بنا و با مدیریت دکتر میرزاده دانشگاه وارد فاز جدید مدیریتی شده است که توجه به اقتصاد دانش بنیان و درآمدزایی از طریق غیرشهریه، بخشی از آن می باشد.


دکتر انگجی افزود:دانشگاهی که از هیچ ساخته شد و علیرغم مخالفت‌هایی بسیاری که آن موقع با خصوصی ‌‌ساز می‌شدی، به حول و قوه الهی و با حمایت ویژه‌ای که امام خمینی از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی کردند، اکنون این دانشگاه به 400 واحد تبدیل شده و آثار علمی گرانقدری در کشور به یادگار گذاشته است.



وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دیناری برای این کشور هزینه ای نداشته و اتفاقا بار مالی زیادی از دوش دولت برداشته، گفت: آیت الله هاشمی در طول34 سال گذشته حاضر به قبولی کمک مالی از سوی مجلس نشد تا آن پول در محل واجب و مهم دیگر کشور هزینه شود و اکنون از مسئولان انتظار می رود دانشگاهی که به همت بزرگان ساخته شده و نیمی از جمعیت دانشجویی کشور را پوشش می دهد، به شکل دیگری حمایت کنند.


وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: توجه به ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی نیز از توجهات مدیریت دکتر میرزاده است که بادعوت از دکتر دادکان یکی از برجسته ترین شخصیت های ورزش کشور در معاونت ورزش دانشگاه ، این بخش را نیز به تکاپو و حرکت واداشت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: دکتر دادکان لازمه توسعه کشور را ورزش و وجود افراد سالم می‌داند زیرا افراد وارد اجتماع شده و اداره آن را برعهده می گیرند لذا لازمه داشتن جامعه سالم ، وجود افراد سالم از نظر جسمی و روانی می باشد.


در ادامه این گردهمایی، از اولین نشریه ورزشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با عنوان" فراسوی ورزش" رونمایی شد.



گفتنی است، در ابتدای این گردهمایی دکتر سید جواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، دکتر محمد دادکان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت همراه، برخی معاونان و مدیران واحد تبریز ، به همراه شرکت کنندگان در این گردهمایی با حضور در مزارشهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و نثار فاتحه با شهدا تجدید میثاق کردند و همچنین زمین چمن مصنوعی واحد تبریز افتتاح شد.


سومین گردهمایی مسئولان ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هشتم مهرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سالن شهریار این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته