دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1395 - 11:21

BMW در مسابقات فرمول الکتریکی یارگیری می‌کند

خودروساز نام‌آور آلمانی قصد دارد حضور خود در مسابقات فرمول E را توسعه دهد و در آینده به‌شکل جدی‌تری در این رقابت‌ها شرکت کند.
کد خبر : 121750

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به‌نقل از Verge، شرکت خودروسازی بی‌ام‌دبلیوی آلمان در مسابقات فرمول E یا همان مسابقات سرعت خودروهای برقی، حضور محدود و دوگانه‌ای داشته است؛ اما تصمیمات تازه‌ای برای پررنگ‌تر و جدی‌ شدن حضورش در این رقابت گرفته است. پیش از این، خودروساز آلمانی با دو مدل i3 یا مدل امدادی و مدل i8 به‌عنوان مدل امن در این مسابقات حضور داشت اما اکنون اعلام کرده است که یک همکاری نزدیک را با تیم فرمول E آندراتی آغاز کرده است.


به گزارش آنا، این همکاری نزدیک شامل خدمات مهندسی و در اختیار قرار دادن داده‌های ثبت شده می‌شود. بی‌ام‌دبلیو در اعلامیه خود هدف از این همکاری را گسترش حضور در فرمول الکتریکی و آماده شدن برای هدایت یک تیم مستقل عنوان کرده است.


این شرکت قصد دارد تا در فصل‌های آینده همکاری نزدیکی میان تیم مهندسان بخش استاندارد و مهندسان بخش پربازده (مسابقات سرعت) ایجاد کند تا این دو بخش از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. این خودروساز بنام جهان همچنین از این تجربه مشترک برای جدی‌تر کردن بخش تولیدات دوستدار محیط زیست خود بهره خواهد گرفت و یادآوری کرده است که در آینده خودروهای بدون آلایندگی، بخش قابل توجهی از تولیداتش خواهند بود و از وضعیت خودروهای نمونه و لوکس خارج می‌شوند. بی‌ام‌دبلیو تصمیم دارد در فصل 2018-2019 فرمول E تیم مستقل خود را داشته باشد و فصل آینده، آغاز آماده‌سازی برای مدیریت یک تیم مستقل است.


مترجم: محمدرضا احمدی‌نیا




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته