دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1395 - 09:32
پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس

دکتر میرزاده: دانشگاهیان با تأسی از آموزه‌های دفاع مقدس معضلات را حل کنند

دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، فرا رسیدن 31 شهریور و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر : 119538

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در پیام میرزاده آمده است:


«فرارسیدن 31 شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت و جان‌فشانی جاودانه مردم شریف ایران به ویژه شهدا، جانبازان و ایثارگران ارجمند در دفاع از مرزها و کیان کشور است را گرامی می‌داریم.


هشت سال دوران دفاع مقدس، نماد غرور ملی، همبستگی و اتحاد ملت شریفی است که در راه استقلال، آزادی و ارزش‌های اسلامی از جان خود برابر قدرت‌های مستکبر گذشتند تا آینده این کشور در امنیت و آرامش تضمین شود.


بی تردید رهبری داهیانه امام راحل در آن مقطع حساس، نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ حیات جمهوری اسلامی به شمار می‌آید و جوانان کشور با ازخودگذشتگی نشان دادند که سرنوشت یک ملت به دست همان ملت نوشته خواهد شد، امروز نیز ضرورت دارد قشر جوان که در سنگر علم و دانش فعال است به خوبی با ماهیت جنگ تحمیلی و نقشه‌های بدخواهان این ملت آشنا باشد تا بتواند درمسیر ارتقای دانش خود تلاش کند.»


در ادامه این پیام آمده است: «اگر در دوران دفاع مقدس جوانان ما در لباس رزم به دفاع از کشور و هموطنان پرداختند، امروز به شکل دیگری این نیاز احساس می‌شود که بنیه علمی کشور ارتقا پیدا کند و مطمئنا دانش‌افزایی در همه زمینه‌ها بستر آرامش، آسایش و توانمندی را به همراه خواهد داشت.


امیدوارم دانشگاهیان ما با تأسی از آموزه‌های گرانقدر دوران دفاع مقدس و درک شرایط موجود، در حل معضلات و توسعه پایدار کشور مبادرت ورزند.


اینجانب بار دیگر با گرامیداشت حماسه آفرینی شهدا، ایثارگران، جانبازان عزیز و خانواده‌های گرامی آنها، هفته دفاع مقدس را تبریک می‌گویم و از خداوند منان آرزوی توفیق و سلامتی برای هموطنان ارجمند مسئلت دارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته