دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1395 - 16:45

ربات‌ها در صف خرید آیفون 7 + تصاویر

با رونمایی از نسخه جدید گوشی‌های آیفون، صف طولانی علاقه‌مندان در سراسر جهان در اطراف فروشگاه‌های اپل شکل گرفته است که گاهی از چند روز قبل در اطراف محل فروش این موبایل‌ها جا می‌گیرند.
کد خبر : 119079

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از ایسنا‌، یک شرکت نیوزلندی از 100 ربات کوچک رونمایی کرده است که می‌توانند جای انسان‌ها را در این صف‌های طولانی بگیرند و آیفون 7 را به راحتی به دست کاربران خود برسانند.


شرکت اسپارک ناوگانی از ربات‌های آلفا 1 را به برای ایستادن در صف آیفون 7 ارسال کرده است که می‌توانند هم‌زمان با انتظار برای دریافت گوشی‌ها،‌ برای سایرین حرکاتی از قبیل یوگا یا کنگ‌فو انجام دهند و همچنین مسیر خود را به طور زنده برای صاحبانشان فیلم‌برداری و ارسال کنند.



این ارتش رباتیک توسط کارخانه چینی UBTECH ساخته شده‌اند و هر ربات به یک مشتری اسپارک مرتبط است که با استفاده از اپلیکیشن موبایل، آن را کنترل می‌کند. مشتری‌ها می‌توانند تصاویر زنده صف‌های خرید آیفون را بدون این که در آنجا حضور داشته باشند،‌ دنبال و فضای آنجا را حس کنند.


به گفته شرکت اسپارک، این نمونه‌ای از استفاده از فناوری برای تسهیل زندگی است. نسخه‌های جدید گوشی‌های اپل با نام آیفون 7 و 7پلاس در روز 17 شهریور رونمایی شدند و از 26 شهریور در دسترس قرار گرفته‌اند.



انتهای پیام/

برچسب ها: ربات
ارسال نظر
هلدینگ شایسته