دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ابلاغ بخشنامه معرفی مسئولان هیات‌های مذهبی دانشجویی فعال دانشگاه آزاد اسلامی

بخشنامه معرفی مسئولان هیات‌های مذهبی دانشجویی فعال دانشگاه آزاد اسلامی با تایید دکتر حمید میرزاده ابلاغ شد.
کد خبر : 116541

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین‌(ع) و با توجه به اهمیت فراگیری فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع)، لزوم تقویت هیات‌های مذهبی دانشجویی و اشاعه فرهنگ عاشورا، نشست هم‌اندیشی مسئولان هیات‌های مذهبی دانشجویی را با حضور دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تهران برگزار خواهد کرد.


در همین راستا بخش‌نامه معرفی مسئولان هیات‌های مذهبی و دانشجویی فعال برای شرکت در نشست هم‌اندیشی مسئولان هیات‌های مذهبی دانشجویی ابلاغ شد.


طبق بخش‌نامه معرفی مسئولان هیات‌های مذهبی و دانشجویی، روسای واحدها و مراکز آموزشی با همکاری نمایندگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشجویان می‌توانند، حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 95/6/24 بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده، مسئولان هیات‌های مذهبی را از طریق اتوماسیون اداری به اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی معرفی کنند.


تعداد مجوزهای اخذ شده در طول سال تحصیلی95-94 و تعداد برنامه‌های برگزار شده در طول سال تحصیلی، مانند سخنرانی، عزاداری، جشن، اردو، نمایشگاه و... از جمله شاخص‌های ارزیابی فعالیت هیات‌هاست.


مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال این بخشنامه از روسای واحدها، نمایندگان رئیس دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی نیز خواسته است به این ترتیب هیات‌های مذهبی فعال را شناسایی کنند.


این بخشنامه در تاریخ 95/6/14 به تایید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته