![بومیسازی فیبر نوری و زیرساختهای ارتباطی با یک سوم قیمت نمونه خارجی](/files/fa/news/1403/5/6/602313_113.jpg)
توسط دانشبنیانها محقق شد؛
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا سامانه جدید رسیدگی به شکایات و پیشنهاد ارباب رجوع سازمان امور دانشجویان به عنوان بخشی از پروژه سیستم جامع امور دانشجویی راهاندازی شده و اکنون از طریق پورتال سازمان قابل دسترس است.
مراجعان سازمان میتوانند از این طریق شکایت و پیشنهاد خود را ثبت کنند و با دریافت کد رهگیری پیگیر پاسخ خود باشند. در این سامانه ثبت به دو طریق با نام و بینام امکانپذیر است.
انتهای پیام/