دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1395 - 17:46
فردا برگزار می‌شود

نشست سراسری دبیران تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس دانشگاه

نشست سراسری دبیران تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای 25 و 26 مرداد در سازمان مرکزی این دانشگاه با حضور دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر : 109844

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نشست دبیران تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس این دانشگاه برگزار می‌شود.


این نشست با شرکت دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با هدف مشارکت فکری دانشجویان در اداره امور دانشگاه و ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری، تعاون و همکاری و تقویت روحیه خودباوری، خوداتکایی و تکیه بر توان دانشجویان در پیشرفت و توسعه پایدار و بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات دبیران تشکل‌های دانشجویی برگزار می‌شود.


در این گردهمایی دبیران تشکل‌های دانشجویی مسائل و نظرات خود را طرح می‌کنند. برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی و کمیسیون‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های نشست تشکل‌ها است.


این نشست دو روزه با تلاش اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی برگزار می‌شود و علاوه بر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام حسن نمازی مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی و چند نفر از مسئولان دانشگاه نیز در آن حضور دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته