دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل امور منابع انسانی خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی برای نشاط کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر سعید علیزاده مدیرکل امور منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مسابقات ورزشی در ماه‌های آتی در بین کارکنان سازمان مرکزی خبر داد.
کد خبر : 107678

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، چهارمین دوره مسابقات والیبال کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی جام رمضان با شرکت 12 تیم در 2 گروه 6 تیمی در مجموعه ورزشی حافظ برگزار شد.


در این مسابقات تیم حفاظت علوم و تحقیقات الف برای چهارمین دوره متوالی توانست مقام اول را به خود اختصاص دهد و تیم‌های منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی و تیم فرهنگی و دانشجویی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.


حضور پررنگ تیم معاونان و مدیران سازمان مرکزی در این مسابقات باعث شد تا این دوره از مسابقات تفاوت چشمگیری با دوره‌های پیشین به لحاظ کمی و کیفی داشته باشد.


سعید علیزاده مدیرکل امور منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مسابقات ورزشی در ماه‌های آتی در رشته‌های والیبال خواهران، تنیس روی میز، طناب‌کشی و لیگ فوتسال دسته یک و دو به عنوان برنامه‌های استراتژیک معاونت اداری و مالی در راستای توجه به سلامتی جشم و روان و ایجاد انگیزه و تشویق به ورزش در بین همکاران سازمان مرکزی خبر داد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته