دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1395 - 12:39

دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با امام جمعه استان اردبیل

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دیدار با امام جمعه اردبیل دانشگاه‌ها را مستعد توسعه برنامه‌های فرهنگی و اسلامی دانست.
کد خبر : 104091

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر سید ضیاء هاشمی گفت: «ظرفیت‌های توسعه فرهنگ و هویت دینی و ملی در دانشگاه‌های کشور فراهم است. برای نمونه دانشگاه اردبیل در دو سال گذشته فعالیت‌های فرهنگی رشد چشمگیری داشت.»


او افزود: «دانشگاه‌ها کانون‌های علم، دین و فرهنگ هستند، نسل جوان کشور در حوزه فرهنگ دارای توانایی‌ها، خلاقیت‌ها و‌ ظرفیت‌های فراوانی است که باید از آن استفاده شود و در این زمینه باید با دقت رفتار کنیم.»


هاشمی به فعالیت نشریات دانشجویی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور اشاره کرد و گفت: « بیش از 4هزار نشریه دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر کشور منتشر می‌شود که استادان، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در این نشریات اقدام به ارائه نقدهای سازنده خود می‌کنند که به نوعی امر به معروف و نهی از منکر است.»


آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در این دیدار درباره مسائل فرهنگی رهنمودهایی ارائه کرد. همچنبن دکتر گودرز صادقی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه و برخی از مسئولان فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته