دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1395 - 17:09

ادای احترام اعضای کانون علمی فرهنگی استادان واحد علوم و تحقیقات به مقام شامخ شهدا و ایثارگران

جمعی از استادان عضو کانون علمی– فرهنگی استادان واحد علوم و تحقیقات (کفا) با حضور در منزل جانباز آزاده آقای حمید رضایی و شهید احمد سوداگر به مقام شامخ شهدا و ایثارگران ادای احترام کردند.
کد خبر : 103592

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این بازدید به مناسبت سالگرد راه‌اندازی کانون علمی فرهنگی اساتید واحد علوم و تحقیقات(کفا) و با هدف قدردانی و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.


در حاشیه این بازدید، به فعالیت های فرهنگی واحد علوم و تحقیقات در حوزه ایثار و شهادت از جمله کنگره بزرگ الگوهای جاودانه، اسوه های صبر، همایش شمیم ایثار، بزرگداشت شهدای مدافع حرم و ... که با هدف آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با رشادت ها و پایمردی های شهدا، ایثارگران، جانبازان برگزار می‌شود، اشاره شد.


در این مراسم حمید رضایی جانباز و آزاده دفاع مقدس و دانشجوی مقطع دکتری رشته مدیریت صنعتی واحد علوم و تحقیقات به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اسارت خود پرداخت.


خانواده شهید احمد سوداگر نیز با قدردانی از اقدامات واحد علوم و تحقیقات برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، خاطراتی از شهید سوداگر را بازگو کردند.


شهید احمد سوداگر دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مدیریت آموزشی واحد علوم و تحقیقات، در سال 1390 چند روز پیش از دفاع از رساله دکتری خود، بر اثر بیماری‌های ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نایل آمد.


واحد علوم و تحقیقات با داشتن بیش از 4500 نفر دانشجوی عضو ستادشاهد و ایثارگران، دارای شش شهید دانشجو بوده که از این میان یک نفر شهید مدافع حرم است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته