دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1395 - 15:44

مهلت ثبت‌نام دانشجویان متقاضی جایزه‌های بنیاد ملی نخبگان تمدید شد

مهلت نام‌­نویسی دانشجویان متقاضیِ بهره­‌مندی از جایزه­‌های تحصیلی بنیاد در سال تحصیلی 96-95 در همۀ مقاطع کارشناسی، کارشناسی­‌ارشد و دکتری تا تاریخ 10 مرداد تمدید شد.
کد خبر : 102494

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی بنیاد ملی نخبگان، با توجه به درخواست­‌های تعدادی از دانشگاه­‌های کشور برای بهره‌مندی از جایزه‌های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 96-95، این مهلت تا 10 مرداد تمدید شد.


دانشجویان برای نام­‌نویسی باید اطلاعات موردنیاز را در پایگاه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان بارگذاری و درخواست خود را برای استفاده از جایزۀ تحصیلی ثبت کنند.


بنیادهای نخبگان استانی حداکثر تا تاریخ 15 مرداد، باید فهرست و اطلاعات اولیه دانشجویان متقاضی را در اختیار دانشگاه‌­های هر استان قرار دهند و دانشگاه­‌ها نیز پس از راستی­‌آزمایی اطلاعات دانشجویان، فهرست دریافتی باید را حداکثر تا تاریخ 5 شهریور به بنیادهای نخبگان استان متبوع خود عودت دهند.


بنیادهای نخبگان استانی حداکثر تا تاریخ 20 شهریور، فهرست ارزیابی شده را در اختیار بنیاد ملّی نخبگان قرار می‌دهند و بنیاد نیز فهرست نهایی را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان و دانشگاه‌­ها اعلام می‌کند.


دانشجویان برای بهره­‌مندی از جایزه­‌های تحصیلی بنیاد باید در دورۀ مجاز تحصیلی خود، کارشناسی حداکثر چهارسال، کارشناسی­‌ارشد حداکثر دو سال، و دکتری تخصصی حداکثر چهار و نیم­‌سال باشند. علاوه بر این باید براساس فعالیت­‌های نخبگانی خود حائز بالاترین امتیاز در قیاس با سایر دانشجویان قرار گیرند.


اطلاعات مربوط به جایزه­‌های تحصیلی بنیاد ملّی نخبگان از طریق وبگاه بنیاد به نشانی https://www.bmn.ir در دسترس است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته