ارتقای کیفیت مراکز کوثر با حمایت برندهای مطرح کشور
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرنوشت، فاطمه راکعی عصر امروز در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با بیان اینکه توانستیم این نمایشگاه را با حمایت شهردار تهران و معاونت اجتماعی و فرهنگی برگزار کنیم، اظهار کرد: بهرغم همه مشکلاتی که در ساختار و ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار وجود داشت، خوشبختانه معاونت توانمندسازی در حوزه اداره کل امور بانوان تعریف شد.
وی افزود: اگرچه این معاونت به نسبت گذشته به دلیل چابک سازی فشردهشده اما کارها موازی نیست و با تجمیع هم میتوان کارها را بهصورت بهتر انجام داد.
مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: امروز ظرفیت شهر هوشمند برای خدماتدهی بسیار زیاد است به همین منظور نیز در شهریورماه باهدف استقبال از بازگشایی مدارس پوشاک و نوشتافزار را در اختیار شهروندان قرار میدهیم.
راکعی اضافه کرد: در هفتههای پایانی اسفندماه نیز برای پیشواز عید، محصولاتی از سوی برندهای مختلف را باکیفیت خوب در اختیار شهروندان قراردادیم.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری تهران دو هدف حمایت از کالای ایرانی و افزایش تولید ملی را تعقیب میکند، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که با افزایش تولید بتوانیم محصولات را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به شهروندان ارائه دهیم.
به گفته مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در این نمایشگاه غرفه داران توانمند و هوشمند بهخوبی درخشیدند و توانستند به سطح برندهایی که تولیدشان به کشورهای دیگر صادر میشوند، نائل شوند.
راکعی با بیان اینکه امروزه مراکز کوثر با حمایت برندهای خوب کشور به سطح خوبی دستیافتهاند، تأکید کرد: انجمن پوشاک ایران بهصورت رسمی با دستدوزی پوشاک سنتی و همچنین دوخت ظریف توانسته در بین کشورهای اسلامی طرفداران زیادی پیدا کنند.
وی افزود: سعی کردیم با ارتباط با استانهای دیگر این تولیدات را افزایش دهیم و بدون تردید تولید را در سطح ملی به همه کشورها صادر خواهیم کرد.
مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در پایان از رئیس هاکوپیان در خصوص حمایتهای همیشگی خود از نمایشگاه زنان و تولید ملی قدردانی کرد.
/انتهای پیام/4009
انتهای پیام/