بحرانها و تهدیدهای منطقه با درایت رهبری به فرصت تبدیل میشوند
به گزارش خبرنگار آنا، محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در شورای روابط عمومی این دانشگاه که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور سوریه اظهار کرد: بار دیگر در دنیا خلاء بزرگ نقش رهبری یک کشور در واقعه سوریه احساس شد و نشان داد که بسیاری از بحرانهایی که در منطقه شکل میگیرد هدف آن ضربه به جمهوری اسلامی است که البته با وجود رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این تهدیدها به فرصت تبدیل میشود به عنوان نمونه طالبان در افعانستان و رژیم بعث در عراق تهدیهایی بودند که با گذر زمان به فرصت تبدیل شدند.
وی افزود: این بحرانها و تهدیدها که نتیجه سالها برنامهریزی و صرف هزینههای سنگینی بوده که آمریکا متحمل شده با درایت رهبری جمهوری اسلامی تبدیل به نظمی در منطقه شده است. در کشور سوریه و جنوب غرب آسیا آزادی اجتماعی به شدت فراوان بود؛ اما به مجردی که عنصر امنیت از سوریه گرفته شد فروپاشی حکومت و نظم مملکت آنها رخ داد که این درس عبرتی برای مردم سوریه است تا یکپارچگی ملی اولویت باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ابراز امیدواری کرد که به زودی مقاومت و جوانان سوریه به پا خیزند تا سرنوشت دیگری برای کشور خود رقم زنند و به این واسطه ریشه کنی اسراییل و خروج آمریکا از منطقه رقم خواهد خورد.
قائدی گفت: روابط عمومیها سخنگوی سازمانی خود هستند که انتظار میرود تلاشها، فعالیتها و موفقیت واحدهای خود را با جدیت انعکاس دهند.
وی عنوان کرد: مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی فارس با رسیدن به تعداد ۸۵ هزار دانشجوی فعال در نیم سال جاری و با دارابودن بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در مدارس سمای استان به یک مجموعه یکصد هزار نفری این دانشگاه تبدیل شده که این مجموعه عظیم بعد از ۱۳ سال از زیان دهی نیز خارج و بدیهی است که انعکاس این موفقیت بزرگ نقش روابط عمومیها را میطلبد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس مطرح کرد: تجهیز و بهروز کردن امکانات روابط عمومیها بسیار حائز اهمیت بوده تا در معرفی اتفاقات و موفقیتها واحدهای دانشگاهی بتوانند نقش مهمی ایفا کنند؛ چراکه انعکاس موفقیتهای استادان، کارکنان و دانشجویان بسیار مهم است، پس در انعکاس آن دریع نکنید.
قائدی نقش روابط عمومیها در جذب دانشجو و معرفی امکانات و ظرفیتهای دانشگاه را مهم و کلیدی برشمرد و بیان کرد: از مؤلفههای اصلی عملکرد روابط عمومیها تلاش برای تبلیغات به موقع و جذب مناسب نودانشجویان است که اهتمام روابط عمومیها به فرایند جدب دانشجو باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/