دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1403 - 14:04

کار علمی راه‌حل مقابله با تلاش رسانه‌ای دشمن برای تخریب فضای فکری جامعه

کار علمی راه‌حل مقابله با تلاش رسانه‌ای دشمن برای تخریب فضای فکری جامعه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، کار علمی را راه‌حل مقابله با تلاش رسانه‌ای دشمن برای تخریب فضای فکری جامعه عنوان کرد.
کد خبر : 936439

به گزارش خبرنگار آنا، شهرام لک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در نشست با مسئولان سازمان بسیج اساتید استان خوزستان بر ضرورت تداوم همکاری سازنده دانشگاه با بسیج اساتید تأکید کرد.

وی، خوزستان را فرصتی برای گام برداشتن برای رفع بخشی از مسائل عمده این استان خواند و با تأکید بر اهمیت حوزه فرهنگ و توجه به مسائل این حوزه در دوران مدیریت دکتر طهرانچی، نقش کانون‌های بسیج اساتید را در این زمینه بسیار مهم ارزیابی کرد.

اکبر حیدری مسئول سازمان بسیج اساتید خوزستان هم راه‌حل مقابله با تلاش رسانه‌ای دشمن برای تخریب فضای فکری جامعه را آگاهی‌بخشی به گروه‌های مختلف از طریق کار علمی و غیرمتعصابانه دانست و بر لزوم اهمیت نقش گروه‌های انقلابی در این راستا تأکید کرد.

قائم مقام سازمان بسیج اساتید خوزستان هم با اشاره به همراهی و همسویی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با سازمان بسیج اساتید، پشتیبانی دانشگاه را در عملکرد این سازمان به‌خصوص در سال‌های اخیر مؤثر قلمداد کرد.

محمود اسلام‌دوست با استناد به ابلاغیه معاونت گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشور، رؤسای دانشگاه‌ها را فرماندهان قرارگاه‌های جهاد تبیین خواند و ابراز امیدوری کرد که در دوره ریاست جدید دانشگاه این روند فراتر از گذشته استمرار یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب