دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1403 - 21:50
رئیس‌جمهور منتخب

پزشکیان: برای حق اگر کار کنیم مملکت گلستان می‌شود

پزشکیان: برای حق اگر کار کنیم مملکت گلستان می‌شود
رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه با مردم با عطوفت باید برخورد کرد، گفت: ما دعوای هوای نفس داریم، دعوای جناح و دسته داریم وگرنه برای حق اگر کار کنیم مملکت گلستان می‌شود و مردم از ما راضی خواهند بود.
کد خبر : 922483

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب به مناسبت شب شهادت اباعبدالله الحسین (ع) (شب عاشورا) در حرم مطهر امام خمینی (ره)، گفت: ما اصلی داریم به نام حق و عدالت و امام حسین(ع) برای همان حق و عدالت آمد. اگر ما حق را بین جوامع ملل و قومیت ها اقامه نکنیم آنچه که برای امام حسین(ع) می‌کنیم فقط گریه کردن است نه چیز دیگر.

رئیس‌جمهور منتخب تاکید کرد: اگر ما مدیران و مسئولین به حق و عدالت رفتار کنیم مگر می‌شود در جامعه مردم از ما ناراضی شوند و گلایه کنند.

پزشکیان اظهار کرد: پست و مقام برای این نیست که ما تفاخر کنیم به آن؛ برای این است که خدمتگزار مردم باشیم.

او افزود: انصاف را مراعات کنیم، نباید اجازه دهیم که پا را از عدالت و انصاف خارج کنیم و امام حسین(ع) برای همین آمد.

رئیس‌جمهور منتخب افزود: فردای قیامت اگر بخواهیم پاسخگو باشیم باید با حق و انصاف با مردم عمل کنیم.

پزشکیان با بیان اینکه با مردم با عطوفت باید برخورد کرد، خاطرنشان کرد: ما دعوای هوای نفس داریم، دعوای جناح و دسته داریم وگرنه برای حق اگر کار کنیم مملکت گلستان می‌شود و مردم از ما راضی خواهند بود.

در این مراسم که با حضور انبوه عاشقان اهل بیت (ع) عصمت و طهارت در حرم مطهر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شد، تعدادی از مسئولان کشوری و لشکری از جمله حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر و حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز دکتر پزشکیان را همراهی می‌کردند.

این مراسم با ذکر مصیبت خاندان اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا و نیز برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا و سخنرانی و مداحی واعظان و مداحان همراه بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسعود پزشکیان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته