دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1394 - 11:42
در گفت‌ وگو با آنا

ایگور پانادیچ: لوبانوف اضافه وزن داشت/‌ پرسپولیس در غیاب سوشا 10 امتیاز از دست داد

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: لوبانوف در ابتدای حضورش در پرسپولیس کمی اضافه وزن داشت اما امروز به فرم ایده‌آلش رسیده است.
کد خبر : 70500

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی کوتاه، پاسخگوی سوالات ما بود که در زیر می‌خوانید:


*بعد از مشکلاتی که برای سوشا مکانی به وجود آمد باشگاه «لوبانوف» ازبکی را جذب کرد.این گلر در بدو ورود به تمرینات پرسپولیس لباس‌های گشاد پوشید که همین موضوع باعث شد تا این شایعه مطرح شود که وی اضافه وزن دارد.


-حقیقتش را بخواهید همین طور است .لوبانوف چند کیلو اضافه وزن داشت که همین موضوع باعث شده بود که وی کمی در عکس‌العمل‌هایش کند شود. اما امروز با تمرینات ویژه‌ای که برای او در نظر گرفتیم این مشکل تا حدود زیادی حل شد و این بازیکن به فرم ایده‌آلش نزدیک شده‌است.


*با توجه به حل مشکل سوشا ،سوالی که مطرح شده‌است، این است که گلر اول پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ کیست؟سوشا یا لوبانوف؟


-سوشا مدت زیادی از تمرینات دور بود و درون دروازه پرسپولیس قرار نداشت به همین دلیل کمی از فرم ایده‌آل دور است اما دارد تمام تلاشش را می کند که هر چه زودتر آماده شود. در اینجا باید این نکته را بگویم که اگر در بازی های گذشته به طور کامل سوشا را در اختیار داشتیم و به دلیل مشکلاتی که همه از آن خبر دارند از تیم دور نمی‌شد و یا به دلیل کارت‌قرمز و چند کارت زرد متوالی می توانست بازی کند امروز پرسپولیس 10 امتیاز بیشتر داشت.


* با این حساب لوبانف گلر شماره یک تیم است؟


-نه من این را نگفتم. سوشا هم‌اکنون در روند کار است. در کنار لوبانف و محسن زاده و قدیمی پور دارد تمرین می‌کند . نمی‌خواهم روی شخص خاصی تاکید کنم و بگویم فلانی 100درصد دروازه‌بان اول پرسپولیس است . در روز مسابقه با توجه به عملکرد دروازه‌بانان در طول تمرینات دروازه‌بان اصلی را مشخص می‌کنیم.


*معمولا تیم‌های که دو دروازه‌بان خوب و تقریبا هم سطح دارند از سیستم چرحشی در درون دروازه خود استفاده می‌کنند آیا شما اعتقادی به این سیستم دارید؟


- این روش،روش خوبی نیست. تغییر دروازه‌بان در هر مسابقه به نظر من خوب نیست، چون آن دروازه‌بان استمرار خودش را در مسابقات نخواهد داشت. به نظرم گلر باید استمرار کار داشته باشد.


*به غیر از سوشا و لوبانوف،علی محسن‌زاده و مرتضی‌قدیمی‌پور 2 گلر جوانی هستند که در پرسپولیس حضور دارند.


- هر دو خوبند. مرتضی جوان است و تا الان خیلی پیشرفت کرده‌است که این موضوع کاملا دیده می‌شود. افسوس می‌خورم که چرا در تمرینات هر روز فیلمبرداری نمی‌شود تا تفاوت کارها به مرور زمان دیده شود چون تغییر فاحشی در او به وجود آمده‌است. علی محسن‌زاده تازه به ما ملحق شده و نشان داده که دروازه‌بان آینده‌داری است.


* امیدی به بازی این 2 گلر جوان تا پایان فصل وجود دارد؟


-همه‌چیز بستگی به دروازه‌بان‌های باتجربه ما دارد. ما یک سلسله مراتب داریم که چه کسی دروازه‌بان اول و چه کسی دروازه‌بان چهارم است. شجاعت برای اینکه بگویم چه دروازه‌بانی اول و دوم و سوم است را دارم حتی به قیمت اشتباه.در اینجاباید این نکته را بیان کنم نمی‌دانم در ایران چگونه است که در 10 روز تا 2 ماه برخی‌ها به دروازه‌بان اول تیم تبدیل می‌شوند.پست دروازه‌بانی ،پست حساسی است و که باید پله‌های ترقی را در آن یکی یکی طی کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب