دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گردانی : می‌توانستیم از تراکتور سه امتیاز کامل را بگیریم/ فقط به ماندن در لیگ برتر فکر می‌کنیم

کاپیتان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: رفته رفته به هماهنگی خوبی می رسیم و هدف ما این است که در لیگ برتر بمانیم.
کد خبر : 154667

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم ماشین سازی تبریز با روی کار آمدن فرهاد کاظمی باز هم نتوانست به پیروزی برسد و همچنان تیم قعرنشین جدول است. البته شاگردان کاظمی همچنان امید به بقا دارند و مقابل تراکتورسازی اجازه باز شدن دروازه شان را به حریف خود ندادند.


حبیب گردانی کاپیتان تیم ماشین سازی تبریز در گفت و گو با آنا گفت: «تراکتور از تیم‌های مدعی قهرمانی است و نتیجه تساوی مقابل این تیم نتیجه بدی نیست. ما می توانستیم پیروز میدان باشیم اما نتوانستیم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم. در این مرحله یک امتیاز هم به سود تیم ما است اما مهم این است که تیم ما رفته رفته به هماهنگی و انسجام خوب برسد. هدف ما این است که ماشین سازی را در لیگ برتر نگه داریم و فکر می کنم این اتفاق خواهد افتاد.»


گردانی به وضعیت چمن ورزشگاه یادگار اشاره کرد و گفت: « متاسفانه چمن ورزشگاه یادگار اصلا خوب نیست. نمی‌دانم مسئولان چرا حاضر شدند از چنین چمنی در ورزشگاه یادگار امام (ره) استفاده کنند. هم ما و هم تراکتورسازی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بازی‌های حساسی داریم و فکر می‌کنم چمن ورزشگاه به هر دو تیم هم لطمه خواهد زد.»




انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته