دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1395 - 10:33

تقابل اصفهانی‌ها و تهرانی‌ها در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر؛ استقلال در فکر کسب اولین برد

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از فردا با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف آغاز می‌شود.
کد خبر : 119172

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هقته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از روز سه شنبه آغاز می‌شود که مصاف تیم‌های تهرانی با اصفهانی، مهمترین بازی های این هفته را رقم می زند.


در اولین بازی هفته هفتم تیم صبای قم در ورزشگاه یادگار امام این شهر به مصاف سایپا می‌رود. دو تیم که در هفته ششم رقابت‌ها برابر حریفان خودشان به تساوی رسیدند در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز هستند.


در دومین بازی فردا تیم فوتبال استقلال خوزستان به در اهواز به مصاف پیکان می رود. مدافع عنوان قهرمانی که در این فصل نتوانسته است نتایج فصل گذشته را تکرار کند در این دیدار خانگی به دنبال کسب سه امتیاز بازی در مقابل شاگردان مجید جلالی است.


تیم صدرنشین تراکتورسازی تبریز فردا کار نه چندان سختی را تبریز مقابل سیاه جامگان دارد. تراکتورسازان در این دیدار خانگی به دنبال آن هستند تا با یک برد قاطع بتوانند فاصله امتیازی خودشان را با سایر تیم‌های مدعی زیاد کنند. البته شاگردان فرهاد کاظمی هم از انگیزه بالایی برای ارائه یک بازی خوب در مقابل صدرنشین لیگ برخوردارند.


اما در مهمترین بازی روز سه شنبه دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. استقلالی‌ها که تا پایان هفته ششم هنوز موفق نشدند بردی را کسب کنند در این دیدار خانگی به دنبال اولین برد خودشان هستند. شاگردان یحیی گل محمدی هم که در هفته قبل رقابت‌ها در اصفهان از تراکتورسازی شکست خوردند در این بازی به دنبال جبران ناکامی هفته گذشته هستند.


ادامه بازی‌هی هفته هفتم روز چهارشنبه پیگیری می‌شود که در اولین بازی این روز تیم قعرنشین گسترش فولاد در مقابل فولاد خوزستان قرار می گیرد. شاگردان فراز کمالوند که تاکنون نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به دنبال آن هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خودشان را در جدول بهتر کنند.


در دیگر بازی روز چهارشنبه دو تیم پدیده مشهد و صنعت نفت آبادان در مشهد به مصاف هم می‌روند.


شاگردان علی دایی در هفته هفتم رقابت‌ها در تهران پذیرای ماشین سازان تبریز هستند. علی دایی که تیمش تا اینجای مسابقات نتایج خوبی را کسب کرد در این دیدار خانگی کار سختی را مقابل تیم جوان ماشین سازی دارد.


مهمترین بازی هفته هفتم رقابت‌ها را دو تیم پرسپولیس و سپاهان در اصفهان برگزار می‌کنند. دو تیم بعد از تراکتورسازی در مکان دوم و سوم جدول جای دارند و پیروزی یا شکست این دیدار می‌تواند جایگاه آنها را در جدول تغییر دهد.


برنامه بازی‌های هفته هقتم لیگ برتر


سه شنبه


صبای قم - سایپا 18:30


استقلال خوزستان - پیکان 18:40


تراکتورسازی - پیکان 18:50


استقلال - ذوب‌آهن 19:30


چهارشنبه


گسترش فولاد - فولاد خوزستان 16:45


پدیده مشهد - نفت آبادان 17:00


نف تهران - ماشین سازی 17:30


سپاهان - پرسپولیس 17:30


جدول مسابقات لیگ برتر




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته