دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1395 - 14:17
در گفت‌وگو با آنا

سرپرست تیم تراکتورسازی: مشکلی در بازی مقابل پرسپولیس اتفاق نمی افتد/هواداران تراکتور نمی‌توانند از تیم خودشان حمایت کنند

ایوب ذوالفقاری گفت: تراکتور در این فصل بازیکنانی را به خدمت گرفت که هواداران این تیم مشتاق هستند تا بازی آنها را از نزدیک ببینند.
کد خبر : 116439

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه اختصاصی تیم تبریزی برگزار می‌شود و انتخاب محل برگزاری این بازی با انتقاداتی از سوی پرسپولیسی‌ها همراه بود.


ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتورسازی در مورد محل برگزاری بازی هفته پنجم این تیم مقابل پرسپولیس گفت: «به دلیل آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام مجبور هستیم که بازی‌های خانگی را در ورزشگاه اختصاصی خودمان برگزار کنیم. این مساله برای ما هم خوشایند نیست زیرا نمی توانیم از حمایت تعداد زیادی از تماشاگران تبریز برخوردار شویم.»


وی در مورد صحبت‌های برخی از مسئولان پرسپولیس مبنی بر اینکه در صورت بروز مشکل در بازی، تراکتوری‌ها باید پاسخگو باشند بیان کرد: «قبل از این بازی هم، تراکتور از سه تیم دیگر در این ورزشگاه میزبانی کرد و هیچ مشکلی در 3 بازی قبل بوجود نیامد. نیروی انتظامی و شورای تامین نهایت همکاری را در برقراری نظم و امنیت بازی انجام می‌دهند و این بازی هم بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود.»


ذوالفقاری در رابطه با زمان آماده شدن ورزشگاه یادگار امام افزود: «تربیت بدنی استان مسئول بازسازی ورزشگاه یادگار اما است و ما اصلا نمی دانیم که این ورزشگاه کی آماده می شود. در هر صورت ضررش به تراکتورسازی می‌رسد، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر حمایت تماشاگران، چون تراکتور در این فصل بازیکنانی را به خدمت گرفت که هواداران این تیم مشتاق هستند تا بازی آنها را از نزدیک ببینند.»


سرپرست تراکتورسازی در خصوص تعداد صندلی هایی که در اختیار هواداران پرسپولیس قرار می‌گیرد گفت: «ظرفیت ورزشگاه اختصاصی تراکتور حدود 7000 هزار نفر است و طبق قانون هم باید 10 درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار تیم مهمان قرار بگیرد. با این حساب هواداران پرسپولیس می‌توانند از 700 صندلی استفاده کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته