وی با اشاره به خریداری سریال های کره ای توسط صداوسیما اظهار کرد: وقتی تلویزیون فیلم و سریال خوب ندارد مردم تلویزیون را خاموش و یا شبکه ها و رسانه های دیگر را دنبال می کنند. تلویزیون با خرید سریال های کره ای و چینی به نوعی پول خود را دور می ریزد و البته این مساله به بخش مدیریت بازمیگردد.
این دوبلور پیشکسوت درباره اینکه واحد دوبلاژ سیما چقدر برای خریداری سریال های خارجی خوب مذاکره می کند، عنوان کرد: واحد دوبلاژ سیما در این زمینه تصمیمگیرنده نیست. اداره کل تأمین برنامههای خارجی و رسانه بینالملل سیما این وظیفه را بر عهده دارد و برای این مساله باید با بخش ریاست سازمان هماهنگ شود.
دوبلور سریال «ناوارو» در واکنش به اینکه سریال های کره ای و چینی چقدر مخاطب دارند، توضیح داد: این سریال ها طرفدار ندارند و تنها ممکن است از میان هر ۵۰ فیلم یا سریال یکی از آنها اثرگذار باشد و صرف کردن هزینه برای باقی آنها بیشتر اتلاف سرمایه است.
وی همچنین با اشاره به صحبت هایی که با ضرغامی داشته است، عنوان کرد: من زمانی صحبتی با عزت الله ضرغامی رییس اسبق رسانه ملی داشتم و گفتم شما که می خواهید مقابل تهاجم فرهنگی را بایستید باید مخاطب را به تلویزیون جذب کنید. مخاطب هر شبکه ای را که انتخاب می کند با گفتگو و سخنرانی و برنامه های غیر جذاب رو به رو می شود و در چنین شرایطی جذب شبکه های ماهواره ای می شود. من آن زمان پیشنهاد دادم که تلویزیون سریال های خوب خریداری کند و اتفاقا ضرغامی هم استقبال کرد اما او هم نتوانست کاری از پیش ببرد.
سرپرست گویندگان سریال «امام علی» در پایان گفت: ما ابتدا باید مخاطب را جذب کنیم و بعد اگر اعتقاد داریم صداوسیما یک دانشگاه سراسری و ملی است بعد او را پای گفته های خود بنشانیم. اگر از همان ابتدا از مخاطب بخواهیم به درس گوش دهد، نمی آید و باید برایش جذابیت هایی ایجاد شود.