دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1394 - 13:44
رئیس پلیس پایتخت خبر داد

پاتک شبانه پلیس به فعالیت ۱۲۷ شرور/ 90 درصد دستگیرشدگان سابقه‌دار هستند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پاتک شبانه پلیس و دستگیری ۱۲۷ شرور و هنجارشکن خبر داد و گفت: همه افراد حاضر در فیلمی که در فضای مجازی با مضمون قمه‌کشی و ایجاد رعب و وحشت منتشر شده بود، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر : 38971

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تحرکات برخی اشرار در سطح شهر تهران در یک هفته گذشته پلیس امنیت تهران به همراه پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح مشترکی را در راستای دستگیری این افراد آغاز کردند.


رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: شب گذشته تعدادی از این اراذل اوباش که جزء اراذل اوباش سطح 2 می‌شوند دستگیر شدند.


سردار ساجدی‌نیا تعداد دستگیرشدگان را 127 نفر عنوان کرد و افزود: این افراد در سطح شهر دست به شرارت می‌زدند و اقدام به فروش مواد مخدر نیز می‌کردند.


رئیس پلیس پایتخت از همکاری خوب مردم بخصوص در محلات مرکزی و جنوب تهران در همکاری با پلیس تشکر کرد و گفت: این اقدام و سایر دستگیری‌های پلیس رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.


سردار ساجدی‌نیا در ادامه توضیحات انجام طرح مرحله پنجم مبارزه با اراذل و اوباش تهران بزرگ اضافه کرد: فیلمی در فضای مجازی با مضمون قمه‌کشی و ایجاد رعب و وحشت منتشر شده که خوشبختانه همه افراد حاضر در این فیلم شناسایی و دستگیر شدند.


سردار ساجدی‌نیا ادامه داد: 90 درصد از دستگیر شدگان عملیات دیشب پلیس سابقه‌دار هستند که این مساله می‌طلبد که برخوردی جدی‌تر با آنها صورت بگیرد.


وی در پاسخ به پرسشی در مورد اظهارات برخی از افراد دستگیر شده که عنوان کرده‌اند که در قهوه‌خانه نشسته‌ بودند و پلیس آنها را بدون دلیل دستگیر کرده توضیح داد: ما هیچ دزدی را نگرفته‌ایم که بیان کند که قبلا سابقه داشته است؛ پلیس قبل از اینکه افراد را دستگیر کند مستندات لازم را تهیه کرده و به نظر مراجع قضایی می‌رساند و حکم دستگیری را دریافت می‌کند.


رئیس پلیس پایتخت در مورد تکرار جرم از سوی مجرمین و دستگیری‌های مداوم آنها تصریح کرد: تکرار این قضایا را باید از مسئولین مربوطه و مرجع قضایی بپرسید اما بدانید پلیس وظایف خود را انجام می‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته