سیلیکون یک ماده مهم در ساخت آند است که قادر به گسترش دامنه کاری EV تا ۲۰-۴۰ ٪ است. با این حال، افزایش ظرفیت بالاتر با مسئله فنی زوال ساختاری این آندها همراه است که دلیل آن تورم آند سیلیکونی است. علاوه بر این، بیشتر مواد آندی مبتنی بر سیلیکون از مشکل پردازش با استفاده از تجهیزات و فرآیند باتری لیتیوم یون فعلی رنج میبرند.
یک شرکت با استفاده از نوآوری و بهرهبرداری از فناوری گرافنی بر این مشکلات غلبه کرده است که آزمایش اخیر نیز این ادعا را تایید میکند. تمام مواد آند سیلیکونی با عملکرد بالا از گاز سمی و خطرناک سیلین و با روشهای رسوب بخار شیمیایی (CVD) تولید میشوند. در حالی که چنین روشهایی چالشهای زیادی را ایجاد میکنند و گران هستند. صنعت خودروهای برقی به دنبال روشی جایگزین و ایمن است که شرکت سولیدیون تکنولوژی موفق به ارائه جایگزین مناسبی برای آندهای سیلیکونی فعلی شده است.
این شرکت مواد آندی را توسعه داده است که هدف آنها برآورده کردن الزامات باتریهای EV نسل بعدی است. لازم به ذکر است که این شرکت توسعه باتریهای LI-S را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرده و طیف گستردهای از مالکیتهای فکری از جمله بیش از ۱۰۰ پتنت در حوزه باتریهای لیتیم سولفور دارد. همچنین این شرکت از فناوریهای بنیادین برای تجاریسازی کامل این باتریها برخوردار است. این فناوریها، پوشش آند فلز لیتیوم محافظت شده، الکترولیت و جداکننده حالت جامد یا شبهجامد، کاتد دارای گرافن و طراحیهای نوآورانه است.