دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1396 - 19:30
ایران دو- سوریه دو

توقف مردان کی روش در شب جشن صعود به روسیه/ سوریه به پلی‌آف رفت

دیدار تیم های ایران - سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.
کد خبر : 209848

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، شاگردان کارلوس در آخرین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر تیم ملی سوریه به میدان رفتند.


ترکیب تیم ملی ایران


علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمد انصاری(57 عزت الله پورقاز)، میلاد محمدی، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، علی کریمی(روزبه چشمی 46)، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش(وحید امیری 76)، مهدی طارمی و سردار آزمون
سرمربی: کارلوس کی روش



ترکیب تیم ملی سوریه


ابراهیم عالمه، موید عجان، احمد الصالح، هادی المعمری، علا الشبلی، ناصر حاج محمد، زاهر میدانی(67 ماردک ماردکیان)، فراس الخطیب(59 حمید میدو)، محمود المواس، عمرالخریبین، عمر السومه
سرمربی: ایمن الحکیم


دقیقه 2: اولین خطر این دیدار روی دروازه سوری ها ایجاد شد و اشکان دژاگه که پیاپیش مدافعان سوری در موقعیت خوبی به توپ رسید ضربه خود را روانه دروازه این تیم کرد اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.


دقیقه 4 : حرکت دیگری از سوی مهاجمان ایران با ضربه جهانبخش به دروازه سوریه اما این بار دروازه بان این تیم با سیو به موقع خود توپ را مهار کرد.


دقیقه 5: استارت سرعتی آزمون میان مدافعان سوری باعث شد تا او خود را به محوطه این تیم برساند اما برخورد مشکوک مدافع این تیم با سردار باعث به زمین افتادن مهاجم کشورمان شد، برخوردی که ایرانی ها اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند.


دقیقه 7 :یک نفوذ از ملی پوشان کشورمان و ارسال محمدی موقعیت خوبی برای گلزنی ایجاد کرد اما مهاجم کشورمان موفق نشد از این توپ نیز استفاده کند.


دقیقه 8: در حالی که ملی پوشان میل به دروازه سوریه کرده بودند یک ضد حمله از آنها دروازه ایران را با خطر شدیدی روبرو ساخت. ارسال بازیکن کناری این تیم با ضربه سر خریبین دروازه ایران را به شدت تهدید کرد اما بیراوند با واکنش به موقع خود توپ را راهی کرنر کرد.


دقیقه ۲۳: دریبل تماشایی و پاس داخل عمق دژاگه، آزمون را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این موقعیت هم با درخشش دروازه‌بان حریف از دست رفت.


دقیقه ۲۵: بعد از گل سوریه تیم ایران بازی را در اختیار گرفت و حملاتی را روی دروازه مهمان پی ریزی کرد اما بجز یک موقعیت که دژاگه برای سردار آزمون ساخت و او هم توپ را به دروازه بان سوریه سپرد، موقعیت خطرناک دیگری برای شاگردان کی روش خلق نشد.


دقیقه 30: دروازه بان و مدافع تیم ملی سوریه با تلاش خود تاکنون موفق شدند حداقل پنج دقیقه از زمان بازی را به دلیل تمارض تلف کنند.
دقیقه 33 : ارسال دیگری از روی نقطه کرنر از سوی بازیکنان ما با ضربه سر پورعلی گنجی دروازه حریف را تهدید کرد اما این توپ توسط گلر سوری دفع شد.


دقیقه ۳۷: بازی در این دقایق با وقفه‌های پی در پی دنبال می‌شود و بازیکنان سوری مدام خود را به مصدومیت می‌زنند.


دقیقه ۴۰: شوت از راه دور جهانبخش با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.


دقیقه ۴۴: اشکان دژاگه در یک ضد حمله توپ را از بازیکن حریف ربود به سمت دروازه سوریه حمله کرد اما کم تعداد بودن یارانش باعث شد این موقعیت هم از دست برود.


دقیقه 45: سردار آزمون بالاخره توانست قفل دروازه سوریه را بشکند و در حالی که ضربه سر طارمی به تیر افقی دروازه برخورد کرده بود، توانست در برگشت دروازه خالی را باز کند.


دقیقه ۴+۴۵: ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را اشکان دژاگه به زیبایی زد اما دروازه بان سوریه توپ را مهار کرد.


دقیقه ۴۶: شاگردان کی‌روش نیمه دوم را هجومی آغاز کردند.


دقیقه ۵۰: پورعلی‌گنجی مقابل دروازه سوریه، دیر به توپ رسید و نتوانست پاس رضائیان را وارد دروازه خالی حریف کند.


دقیقه ۵۷: ارسال های پرتعداد تیم ملی ایران این فرصت را برای روزبه چشمی فراهم کرد که با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کند که ضربه وی به تیرا افقی دروازه برخورد کرد.


دقیقه ۶۳: ضربه زمینی حاج‌صفی با فاصله زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.


دقیقه ۶۴: پرتاب اوت دستی حاج صفی، در محوطه شش قدم به سردار آزمون رسید و این بازیکن توانست دروازه سوریه را برای بار دوم باز کند.


دقیقه ۷۴: ضربه ایستگاهی السوما توسط بیرانوند برگشت داده شد.


دقیقه ۷۶: وحید امیری به جای جهانبخش به زمین آمد.


دقیقه ۸۲: سوری‌ها در حالی که نیاز به برد دارند تا صعود کنند، در این دقایق دفاع می‌کنند!


دقیقه ۹۳: عمر السوما از غفلت مدافعان ایران استفاده کرد و در حالی که با بیرانوند تک به تک شده بود، سوریه را به گل تساوی رساند.


با این نتیجه تیم سوریه به مرحله پلی‌آف انخابی جام جهانی صعود کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب