دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1396 - 09:43

تجلیل از سمایی‌ها در مسابقه ملی فناوری نانو

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از علیرضا آزادبر رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران و رضا غنم پرور رئیس آموزشکده سما ازگل –تهران قدردانی کرد.
کد خبر : 197619

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در هفتمین مسابقه فناوری نانو، ۸۸ نهاد ترویجی شامل ۴۸ گروه دانشجویی (۵۵درصد)، ۱۱ شرکت‌ آموزشی (۱۳درصد) و ۵ نهاد آموزش و پرورش (۵درصد) و ۲۴ نهاد از سایر نهادهای ترویجی (۲۷درصد) در روند ثبت‌نام و آموزش داوطلبان مشارکت داشتند.


مسابقه دانشجویی فناوری نانو هرساله با گستره ملی از سوی کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور هزاران نفر از علاقه‌مندان به فناوری نانو برگزار می‌شود.


هدف از برگزاری این مسابقه که بزرگ‌ترین رقابت علمی دانشجویی کشور در زمینه فناوری نانو است، ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور، شناسایی برترین‌های این حوزه از فناوری و حمایت از آن‌ها و جهت‌دهی فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی صورت گرفته از سوی ستاد توسعه فناوری نانو است.


علاقه‌مندان به فناوری نانو می‌توانند با شرکت در این آزمون، میزان آشنایی خود با فناوری نانو را مورد ارزیابی قرار دهند و برای ارتقای سطح آگاهی خود برنامه ریزی و تلاش کنند. به علاوه این آزمون بستری مناسب برای رقابت سازنده نهادهای ترویجی فناوری نانو، شرکت‌های آموزشی، مدرسان و متخصصان فناوری نانو برای کیفیت بخشی به فرآیند آموزش فناوری نانو و گسترش بیشتر این فناوری نوین است.


همه افراد علاقه‌مند به فناوری نانو در رشته‌های دانشگاهی مرتبط، دانشجویان، فارغ التحصیلان، استادان، کارمندان و معلمان امکان حضور در این مسابقه را دارند.


ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، اسامی ۱۰ نهاد ترویجی بر‌تر فعال در هفتمین مسابقه ملی فناوری نانو را اعلام کرد. بر این اساس، از میان ۸۸ نهاد ترویجی فعال در این مسابقه، ۱۰ نهاد ترویجی به عنوان نهاد بر‌تر اعلام شدند.


دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به شرکت و فعالیت‌های انجام شده از سوی آموزشکده سما ازگل –تهران با اهدای لوح از علیرضا آزادبر رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران و رضا غنم پرور رئیس آموزشکده سما ازگل –تهران قدردانی به عمل آورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب