دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد ایذه مطرح کرد؛

ضرورت برنامه‌ریزی برای مبارزه با ایده‌ها و اندیشه‌هایی که قصد رخنه در دانشگاه‌ها را دارند

رئیس واحد ایذه بر ضرورت برنامه ریزی برای مبارزه با ایده ها و اندیشه هایی که قصد رخنه در دانشگاه ها را دارند، تاکید کرد.
کد خبر : 13599

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدوفا درویش پور در جلسه‌ای با رئیس بسیج اساتید استان خوزستان و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایذه و جمعی از استادان دانشگاه، از استادان بسیجی به عنوان سرداران سنگر علم و دانش نام برد و گفت: کانون بسیج در دانشگاه‌ها یک ضرورت و نیازمند فعالیت بیشتری است که الحمدلله این شرایط در استان خوزستان کاملاً زمینه‌ای مساعد برای رشد و شکوفایی دارد، لذا همه باید تلاش کنیم و با ایجاد تنوع در برنامه‌ها جوانان را به سوی بسیج سوق دهیم تا در برابر توطئه دشمنان آمادگی کامل داشته باشیم


درویش‌پور گفت: اکنون به فعالیت‌های بسیج خیلی بیشتر از زمان جنگ احتیاج است چراکه در زمان جنگ فعالیت دشمن مشخص بود ولی اکنون دشمنان انقلاب با سلاحی جدید قصد صدمه زدن به جوانان ما را دارند و با وجود دنیای مجازی و فعالیت‌های سوء فرهنگی آنان باید راه کاری مناسبی اندیشید.
رییس بسیج اساتید استان خوزستان هم گفت: بسیج برای سازندگی و رفع مشکلات مملکت آغاز شد که در زمان جنگ به جبهه‌ها کشیده شدند و بسیجیان اجازه ندادند دشمن به خاک ما تجاوز کند.
کیان‌نژاد گفت: الگوی بسیج اساتید و دانشگاهیان، شهید دکتر چمران است و توفیق مملکت با پشتوانه‌ای سرشار از معنویت و روحیه‌ای بسیجی اتفاق افتاد ولازم است که این روحیه دلیری و سلحشوری درکنار گفتمان دینی تقویت شود.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایذه نیز اظهار کرد: بسیج دارای جایگاه ویژه است و فرهنگ بسیجی و نفوذ فرهنگ بسیجی کاری کرد که الآن سراسرکشور حضور و ثمره آن مشهود است.
روزپیکر اظهار کرد: بسیج متعلق به حزب و گروه خاصی نیست و باید زمینه حضور استادان برای خدمت به نظام و انقلاب اسلامی مهیا شود و در این تشکیلات ولایی انسجام خاصی وجود داشته باشد که الحمدلله بسیج اساتید دانشگاه ایذه فعال و دارای عملکرد بسیار خوبی داشته است.
در این جلسه، سید حسن موسوی رییس دفتر فرهنگ اسلامی واحد ایذه گفت: باید برنامه ریزی کرد و با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در بین استادان به گفت‌و‌گو و آسیب‌شناسی به دور از هرگونه افراط و تفریط پرداخت و راه کاری مناسب را برای عملی کردن آن ارائه کرد.
روح الله زارع رئیس بسیج اساتید واحد ایذه هم در این جسله گزارشی از فعالیت‌های این حوزه را ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب