دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای بازی در مشهد فعلا به خاطر اربعین دچار مشکل هستیم

سمیعی:انتظار داشتیم نکونام جزو برترین‌ها انتخاب شود/جدایی گلر بوسنیایی ضرری برای استقلال ندارد+فیلم

کد خبر : 927116
21 مرداد 1403 - 17:51
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: انتظار داشتیم جواد نکونام هم به مراسم دعوت شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشید سمیعی که در مراسم برترین های فوتبال ایران شرکت کرده بود اظهار کرد: امروز قرار است رضاییان و سید حسین حسینی جایزه دریافت کنند و البته انتظار داشتیم آقای نکونام هم انتخاب شود چون سال گذشته هفته ها در صدر جدول بودیم ولی فقط با یک امتیاز اختلاف فرصت را از دست دادیم.

وی افزود: دو بازیکن خارجی به ما اضافه شدند و اگر در استقلال باشم کاری می کنم که نام استقلال در آسیا لرزه بر اندام رقبا بیندازد.

مدیرعامل استقلال در خصوص وضعیت گلر بوسنیایی گفت: او چند پیشنهاد دارد ولی باید ببینیم شرایط چه می شود. البته ضرری متوجه باشگاه ما نمی شود.

سمیعی در خصوص وضعیت میزبانی بازی های این تیم گفت: درخواست ما شهر مشهد مقدس بود که کار ما به خاطر اربعین دچار مشکل شده است اگر هم امکانات و گیت خوب باشد شاید بازی ها را در همانجا بازی کنیم. اگر در مشهد نشود در شهر قدس بازی ها را برگزار می کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص شرایط ثبت نشدن قراردادهای اعضای این تیم گفت: مشکل ثبت نشدن در مجموع 20 میلیارد تومان بود ولی صحبت کردیم و تعهد دادیم که مساله حل شود. ان شاالله از فردا صبح قراردادهای ما ثبت می شود.

وی با اشاره به انتخاب سرپرست و مهدی هاشمی نسب گفت: سرپرست تیم را به زودی از بین دو نفر انتخاب می کنیم. همه چیز در مورد کادر فنی به نظر آقای نکونام بر می گردد و او خواستار حضور هاشمی نسب شده است.

سمیعی در خصوص منتظر محمد گفت: او فعلا حضور دارد ولی باید تکلیف وی هم مشخص شود.

 

ارسال نظر
هلدینگ شایسته