دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1403 - 00:45
در گفت وگو با آنا؛

مدیر روستا: سپاهان و تراکتور عامل آشفتگی نقل و انتقالات هستند/ همتی در افراد فدراسیون درباره فساد فوتبال نمی‌بینم

مدیر روستا: سپاهان و تراکتور عامل آشفتگی نقل و انتقالات هستند  همتی در افراد فدراسیون درباره فساد فوتبال نمی‌بینم
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: سپاهان و تراکتور دو تیمی هستند که خیلی در نقل و انتقالات هزینه کردند اما سوال این است که این پول ها از کجا می آید؟
کد خبر : 923857

علی اصغر مدیرروستا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص شرایط نقل و انتقالات لیگ بیست و چهارم اظهار کرد: شرایط نقل و انتقالات بسیار به هم ریخته و آشفته است. یک سری تیم ها در این نقل و انتقالات برنده بودند که همان ها عامل اصلی آشفتگی و فساد فوتبال ایران هستند. خروجی این آشفتگی خوب نیست. فوتبال ما رو به نزول است. هر سال به لحاظ فنی و کیفیتی افت می کنیم و از نظر مالی رشد و پیشرفت می کنیم. هرج و مرج نقل و انتقالات بسیار زیاد است.

آشفتگی نقل و انتقالات به دلیل دو تیم لیگ برتری

وی افزود: این هرج و مرج نتیجه فساد در فوتبال و دلال بازی هایی است که نفر اول فدراسیون باید با آن مبارزه کند اما من همتی در هیچ کس نمی بینم. روز به روز وضعیت فوتبال بدتر می شود.سپاهان و تراکتور دو تیمی هستند که خیلی در نقل و انتقالات هزینه کردند اما سوال این است که این پول ها از کجا می آید؟ خیلی از این آشفتگی ها از هزینه های این دو تیک نشأت گرفته است.

چه کسی پیگیر پرونده فساد است؟

مدیرروستا درباره پرونده فساد به آنا گفت: یک موضوعی که در یک بازه زمانی خیلی بزرگ شد اما کم کم فراموش شد، پرونده فساد در فوتبال است. چه کسی پیگیری می کند؟ تنها کاری که می کنند این است که افراد را احضار می کنند و بعد از آن هیچ تفاوتی ایجاد نمی شود. فدراسیون فوتبال باید پیش دستی می کرد در این موضوع و همگام با قوه قضائیه حکم فوتبالی صادر می کرد. نه مثل الآن که هیچ گونه اقدامی نمی کند و نهایتا یک محرومیت ساده باشد. کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فقط دنبال سند و مدرک هستند که به هیچ جایی نیز نمی توانند برسند. احضار کردن ها یک مسکن زود گذر است و یک آرامش کاذب به وجود می آورد. 

چند سال است که هیچ پدیده ای نداشتیم

او خاطر نشان کرد: یک بازیکن تنها در یک نیم فصل خوب بازی می کند. یکباره می بینیم دلالان چنان قیمت وی را نجومی بالا می برند که 6 تیم بر سر جذب آن دعوا می کنند. این موضوع به دلیل مدیربرنامه هایی است که دیگر دلال شده اند. در فوتبال ما نه کارشناسی درستی انجام می شود نه آنالیز درست. چند سال است که حتی یک پدیده نداشتیم. دو تا سه تا تیم برند در لیگ برتر فوتبال ایران هستند. بازیکنان برای اینکه بخواهند در این تیم ها بازی کنند باید نسبت به بقیه تیم ها مبل کمتری نیز بگیرند اما این موضوع کاملا برعکس است. فکر می کنند باید چند برابر تیم های دیگر بگیرند. باید بدانند که قرار است پیراهن تیمی را بر تن کنند که برند است. اینجا نقش آقای پروین مشخص می شود که درزمان سرمربی گری او، بازیکنان حاضر بودند یک سوم مبلغ اصلی را بگیرند چراکه پیراهن پرسپولیس برایشان مقدس بود و می دانستند که قرار است نام کدام تیم بر روی آنها باشد. این گونه بازیکنان ما  قیمت هایشان سر به فلک می کشد و یک سری سود بسیار به جیب می زنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته