دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1403 - 14:08
در گفت وگو با آنا؛

کارخانه: رتبه ایران در جدول لیگ جای هیچ دفاعی باقی نمی‌گذارد/ پائز در شرایطی آمد که فدراسیون رئیس نداشت

کارخانه: رتبه ایران در جدول لیگ جای هیچ دفاعی باقی نمی‌گذارد  پائز در شرایطی آمد که فدراسیون رئیس نداشت
عضو پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت:آخر بودن تیم ملی ایران در جدول لیگ جای هیچگونه دفاعی را باقی نمی گذارد اما باید قبول کنیم جایگزین های موسوی، معروف، غفور، محمودی به زمان نیاز دارند.
کد خبر : 917715

مصطفی کارخانه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص هفته سوم لیگ ملت های والیبال و شرایط تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: هیچ امیدی برای المپیک نداریم. با فرض اینکه هر چهار بازی پیش رو را ببریم نیز نمی توانیم به المپیک راه پیدا کنیم. تنها کاری که لازم است تیم ملی انجام دهد این است که شکست های دو هفته را کامل فراموش کند و فکر کند که این هفته یک مسابقه جدید است و از اینجا به بعد با روحیه خوب ادامه دهد.

عضو پیشین تیم ملی والیبال در مورد امتیازگیری و نتایج تیم ملی اظهار کرد: در نتیجه گیری به هیچ عنوان خوب نبوده ایم. آخر بودن تیم ملی ایران در جدول لیگ جای هیچگونه دفاعی را باقی نمی گذارد. ما تغییرات نقش و بازیکن داشته ایم. جایگزین های موسوی، معروف، غفور، محمودی و تمامی نسل گذشته به زمان نیاز دارند تا به سطح مطلوب و هماهنگی لازم برسند. باید یک مقداری صبور باشیم. مردم حق دارند که از والیبال ایران توقع بالایی داشته باشند. والیبال خوب حال مردم را خوب می کند. امیدوارم تیم ملی هفته پایانی خوبی داشته باشد.

وی افزود: پائز در شرایطی آمد که فدراسیون رئیس نداشت. در حال حاضر فدراسیون یک رئیس جوان و با انگیزه دارد که مطمئنا تصمیم های درستی در خصوص سرمربی و کادرفنی می گیرد. ما دوران اوج خود را پشت سر گذاشتیم و الان دوران افت ما است. تمامی تیم های بزرگ دنیا این دوران را داشته اند. باید قبول کنیم که افرادی مانند معروف و موسوی یک شبه حرفه ای نشدند و حداقل 7 سال زمان برد تا به آن سطح مطلوب رسیدند. والیبال ورزش سنگینی است.

کارخانه یادآور شد: در شرایط فعلی اکبری باید ریکاوری ذهنی انجام دهد و همگی باید آستانه صبر را بالا ببریم. لیگ ملت ها نسبت به سال گذشته بسیار سخت تر شده است چرا که به المپیک منتهی می شود. المپیکی شدن نیازمند تمرین، فکر و مسابقات المپیکی است. عیار المپیک، 24 عیار است. با این چهار بازی باقی مانده عیار کادر فنی نیز مشخص می شود. بعد از این مسابقات باید آسیب شناسی و نقاط ضعف تیم را شناسایی کنیم. باید تیم را آنالیز کنیم و برای مسابقات سال های آینده آن را آماده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته