صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اکشنی که هنوز فیلمنامه هم ندارد!

همکاری نولان با مت دیمون و تام هالند در فیلم جدید

جدیدترین فیلم کریستوفر نولان با بازی مت دیمون و تام هالند، در ژانر اکشن پلیسی تولید خواهد شد.
کد خبر : 937904

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نام کریستوفر نولان، برنده اسکار بهترین فیلم سال گذشته میلادی، این روزها بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است، اخبار جدید پیرامون این کارگردان بزرگ، در رابطه با فیلم جدید او پس از «اوپنهایمر» است. رسانه‌های مطرح سینمایی در سراسر دنیا گمانه‌زنی‌ها و شایعات فراوانی را در این خصوص مطرح کرده‌اند و هر بار قصه جدیدی در مورد فیلم تازه نولان مطرح می‌شود.

اولین شایعه در رابطه با فیلم بعدی نولان این بود که این اثر یک فیلم خون آشامی است که اتفاقات آن در دهه ۱۹۲۰ رخ می‌دهد. اما چندی بعد ورایتی گزارش داد که ممکن است این اثر در واقع یک فیلم جاسوسی باشد و پس از این هم شایعاتی در رابطه با ساخت یک فیلم ترسناک به این کارگردان نسبت داده شد. اما آخرین مورد که به نظر می‌رسد واقعی‌ترین سوژه درخصوص نولان باشد این است که این کارگردان قرار است یک فیلم اکشن تحت تأثیر فیلم «رعد آبی» محسول سال ۱۹۸۳ بسازد.

هفته‌نامه «پروداکشن اکنون» خلاصه‌ای کوتاه از فیلم نولان ارائه داد و چیزی شبیه به «رعد آبی» بود و این گزارش به شدت مورد توجه فیلمبازها و دوستداران سینما قرار گرفت. طبق شنیده‌ها در هفته‌های اخیر نولان و تیمش با واحد هوانوردی پلیس نیویورک (NYPD) کار می‌کنند، پس باید انتظار داشت که این فیلم به‌عنوان یک اثر اکشن پلیسی در نیویورک است و شنیده‌ها حاکیست داستان آن در مورد یک پلیس خلبان هلیکوپتری و فرمانده واحد هوانوردی در ایالات متحده است و قصه پیرامون ساخت یک هلیکوپتر فوق پیشرفته و در عین حال خطرناک شکل می‌گیرد، محصولی که مورد توجه تروریست‌ها نیز قرار می‌گیرد.

نکته دیگری که این سوژه را قطعی می‌کند این است که به نظر می‌رسد کریستوفر نولان به جای اینکه فیلمنامه اثر را در اختیار اعضای گروهش قرار دهد، به همه نسخه‌های با کیفیت فیلم اکشن «رعد آبی» محصول سال ۱۹۸۳ داده است، اثری به کارگردانی جان بادهام که آنچنان که باید و شاید مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار نگرفت، در حالی که فیلمی گرانقیمت و البته سرگرم‌کننده بود.

البته طبق شنیده‌ها این فیلم قرار نیست نسخه بازسازی شده «رعد آبی» باشد، اما به نظر می‌رسد نولان به شدت از آن الهام گرفته است. این کارگردان پیش از این هم در مصاحبه‌هایی عنوان کرده بود که از طرفداران فیلم «رعد آبی» است و همین مسئله توجهات را به سمت این فیلم قدیمی جلب کرد. 

در رابطه با بازیگران این فیلم هم حرف و حدیث‌های فراوانی مطرح است، اما در حال حاضر نام مت دیمون و تام هالند به عنوان دو ستاره اصلی فیلم مطرح است و به نظر می‌رسد باید این دو بازیگر را به عنوان شخصیت‌های محوری فیلم جدید نولان در نظر گرفت.

نکته جالب توجه درخصوص فیلم جدید نولان این است که هنوز نه نام آن، نه قصه آن و نه حتی تیم کاملِ تولید پروژه مشخص نیست، فیلمنامه آن کامل نشده و هنوز پیش تولید آن هم آغاز نشده است، اما از امروز تاریخ اکران آن در سینما‌های دنیا مشخص است و طبق برنامه این فیلم قرار است ۱۷ جولای ۲۰۲۶ (۲۶ تیر سال ۱۴۰۵) به نمایش دربیاید.

در ادامه پوستری را تماشا کنید که دوستداران آثار نولان، براساس همین شایعات و با حضور مت دیمون و تام هالند طراحی کردند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر