صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۴ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳

توضیح آموزش و پرورش درباره گزینش نومعلمان؛ عکس پروفایل به تنهایی موجب عدم احراز صلاحیت نمی‌شود

روابط عمومی دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزات آموزش و پرورش درخصوص مطالب منتشر شده درباره گزینش نومعلمان و عکس‌های پروفایل که مانع انتخاب ‌آنها شده است توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر : 930427

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزات آموزش و پروش درباره برخی مطالب منتشر شده درباره گزینش نومعلمان اعلام کرد: مجموعه گزینش آموزش و پرورش درخصوص گزینش نومعلمان اعم از آزمون‌های استخدامی اخیر و یا گزینش دانشجومعلمان بر اساس مقررات و ضوابط حاکم بر این فرآیند انجام وظیفه می‌نماید و درخصوص افراد رد صلاحیت شده نیز در قانون، ظرفیت‌های متعددی از قبیل درخواست بررسی مجدد پرونده در مراحل سه گانه تجدیدنظر پیش‌بینی شده است و ضریب خطا و احتمال تضییع حقوق داوطلبان با این کار کاهش می‌یابد.

لازم به ذکر است عکس پروفایل به تنهایی موجب عدم احراز صلاحیت فرد نمی‌شود؛ این موارد با مذاکره و تبیین ضوابط و قوانین قابل اصلاح است ولی درهرصورت این ضعف نباید درکنار عدم احراز بند‌های دیگری از ماده ۲  قانون گزینش مطرح باشد.نگاه گزینش در جذب معلم رعایت قانون همراه با نگاه ارشادی و تبیینی است.

همچنین دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش پیشتر نیز خبر «رد صلاحیت ۸۰۰۰ دانشجومعلم در گزینش آموزش و پرورش به خاطر عکس پروفایل» را تکذیب کرده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر