صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۳ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
وزیر علوم در جمع خبرنگاران؛

سیمایی صراف: مهمترین برنامه من پیشرفت علم و فناوری برای توسعه کشور است/ با وزیر صمت صحبت کردم ارتباط صنعت و دانشگاه تقویت شود

وزیر علوم گفت: مهمترین برنامه من پیشرفت علم و فناوری برای پیشرفت کشور است و نشاط و امید را باید احیا کنیم.
کد خبر : 929281

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین سیمایی‌صراف وزیر علوم درحاشیه آیین استقبال از او به عنوان وزیر علوم در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه‌های ما در مسئله مهارت آموزی و در مسئله نیازمحوری، چالش‌های جدی دارند؛ مسائل فرهنگی دانشگاه‌ها قابل توجه هست، نشاط و امید را باید احیا بکنیم؛ این‌ها برنامه‌های مهمی است که ان‌شاءالله سعی می‌کنیم انجام بدهیم.

{$sepehr_key_1461}

وی افزود: محور برنامه‌های گفتمان مسئولیت‌های اجتماعی با زیرمجموعه فاکتور‌های عنوان شده در قانون برنامه توسعه است و سعی می‌کنیم طبق همان قانون، برنامه‌های تنظیم شده را انجام دهیم که تمام برنامه‌ها هم مهم است.

سیمایی صراف با بیان اینکه روی ریل‌گذاری دولت قبل حرکت می‌کنیم، اظهار کرد: کار‌های کارشناسی از سوی دکتر زلفی گل انجام شده و ما سعی می‌کنیم به وسع خودمان حرکت کنیم.

وزیر علوم ادامه داد: مهم‌ترین برنامه من پیشرفت علم و فناوری برای پیشرفت کشور است، دانشگاه‌های ما در مسأله مهارتی، نیازمحوری، فرهنگی چالش‌هایی دارند و باید نشاط و امید را هم احیا کنیم.

{$sepehr_key_1462}

وی افزود: قطع ارتباط صنعت و دانشگاه هم یکی از چالش‌های ما هست که البته این فقط یک چالش است، در همین مدت کوتاه با وزیر صنعت هم صحبت‌هایی داشتیم که این ارتباط تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر