صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۰ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد: ورزشگاه نصیری آماده میزبانی از بازی‌های چادرملو

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد: اقدامات لازم برای آماده‌سازی ورزشگاه شهید نصیری به منظور میزبانی از بازی‌های چادر ملو در حال اجراست.
کد خبر : 925953

زهیر حاجی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور استانداردسازی ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی چادر ملو اردکان اظهار کرد: سازمان لیگ پس از بازدید ورزشگاه، ایراد‌ها را به ما اعلام کرد و تا به اینجا چندین اقدام بزرگ صورت گرفته و در ادامه هم گام‌های بزرگی برداشته خواهد شد. تمام تلاش مسئولان استان هم بر این است که ورزشگاه را به شروع لیگ برتر برسانند. شخص آقای فاطمی استاندار یزد و دیگر عوامل همکاری لازم را برای آماده‌سازی ورزشگاه داشته‌اند و بودجه ۱۱۰ میلیارد تومانی برای رفع ایراد‌ها ابلاغ شده است.

مدیر کل ورزش استان یزد خاطرنشان کرد: مسئله اسکوربورد ورزشگاه شهید نصیری حل شده، ورزشگاهی که فاقد اسکوربورد بود. گیت‌های ورودی تماشاگران نصب شده، سامانه بلیت فروشی، فیبر نوری، رختکن‌ها، نیمکت‌ها، زمین چمن، نور، صوت، جایگاه‌های VIP و CIP، راه‌های دسترسی و تردد بانوان و مهمانان به داخل و خارج ورزشگاه، در حال اجراست. ما این امید را داریم تا از همان هفته دوم که نخستین میزبانی چادر ملوست، در یزد میزبان شمس آذر قزوین باشیم.  

حاجی حسینی در مورد اینکه اتاق VAR در ورزشگاه شهید نصیری نصب شده، عنوان کرد: فضای مربوط به اتاق VAR را در نظر گرفتیم و آماده شده است. فقط مانده تجهیزات اتاق VAR که تعهد ما نبوده و فقط اتاق تجهیز و آماده نصی دوربین‌های آن است.  

وی در مورد اینکه چقدر امید است تا چادرملو از اولین هفته‌ای که میزبان است در ورزشگاه شهید نصیری میزبانی کند، عنوان کرد: اقدامات عمرانی که ما برنامه‌ریزی کرده و در حال اجراست، از برنامه ما جلوتر بوده، امید داریم اگر قضا و بلایی نشود به اولین بازی چادر ملو در هفته دوم برسد. منتظر تأییدیه دوستان در سازمان لیگ هستیم و اگر ایراد‌های جزئی هم بود در زمان باقیمانده رفع کنیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر