صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۶ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
با حضور مسئولان؛

پوستر جشنواره ملی شعر و نماهنگ «مژده وصل» رونمایی شد

پوستر جشنواره ملی شعر و نماهنگ «مژده وصل» با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی و مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت رونمایی شد.
کد خبر : 925815

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پوستر جشنواره ملی شعر و نماهنگ «مژده وصل» با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی، معاونان و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه، مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت، نمایندگان نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی استان خراسان‌رضوی در واحد مشهد رونمایی شد.

این جشنواره در پنج محور «زیارت جامعه کبیره، غیبت و ظهور امام زمان (عج)، سیره حکومتی امام زمان (عج)، انتظار و ویژگی‌های منتظران و نگرش مهدوی و موعودباوری در ادیان و مذاهب» و سه بخش دانشجویی، دانش آموزی و آزاد برگزار می‌‌شود.

{$sepehr_key_922}

اختتامیه جشنواره ۱۷ بهمن برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شعر، ادب و هنر می‌توانند پس از اعلام شروع ثبت‌نام جشنواره تا اول دی‌ماه سروده‌ها و اشعار خود را در قالب‌های شعر و تصنیف، قطعه ادبی، دلنوشته، نماهنگ و پادکست از طریق سامانه emamat.iau.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و ثبت‌نام این جشنواره هم به‌زودی آغاز می‌‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۵۳۱۲۹۰۰۸ و ۳۶۶۳۰۲۴۸ دبیرخانه جشنواره تماس یا به کانال این جشنواره در ایتا https://eitaa.com/mozhde_vasl مراجعه کنند.

جشنواره ملی شعر و نماهنگ «مژده وصل» از مجموعه برنامه‌های چهارمین دوره جشنواره سراسری علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی است که همزمان با میلاد امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر