صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«نگاتیو» در خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود

نمایش «نگاتیو» به کارگردانی محمدجواد بهروز از فردا، سی و یکم تیر ماه به صحنه می‌رود.
کد خبر : 922992

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نمایش «نگاتیو» نوشته یگانه محمدی، کارگردانی محمدجواد بهروز و تهیه‌کنندگی حامی حسینی، از ساعت ۱۷:۰۰ روز یکشنبه، ۳۱تیرماه در سالن استاد عزت‌الله انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌رود.

«نگاتیو» که اولین تجربه کارگردانی محمدجواد بهروز است، با نگاهی نو به کمدی الهی روایتگر داستان دانته‌ای می‌باشد که با ویرژیل ازدواج کرده است و ما داستان نمایش را از زمان مرگ فرزند آنها می‌بینیم که ویرژیل به همراه بئاتریس و کاتو که راهنما‌های دانته در کمدی الهی هستند اینبار در وجه منفی خود ظاهر می‌شوند و سعی در گمراه کردن دانته دارند.

در این نمایش ۴۰ دقیقه‌ای بازیگرانی (به ترتیب ورود به صحنه) همچون؛ معین خسروی، سارا رحمان‌پور، حسام قانونی، یزدان گرم‌آبی و یگانه محمدی ایفای نقش می‌کنند. همچنین از عوامل اجرایی این نمایش می‌توان به؛ (مشاور کارگردان: مسعود طیبی)، (دستیار کارگردان: حسام قانونی)، (مجری طرح: آکادمی هنر‌های نمایشی میزانسن)، (مدیر اجرایی: علی ارضی)، (مدیر تولید: ملیکا اکبری)، (طراح نور: محمدجواد بهروز)، (طراح صحنه: یزدان گرم آبی)، (طراح لباس: علیرضا بهروز)، (طراح پوستر: محمدجواد بهروز و ملیکا اعرابی)، (ساخت تیزر: شهاب طهرانی و مهران اهمدی)، (روابط‌عمومی: پارسا اسماعیلی، لاله گلرخ عربانی، مرجان صدوقی)، (امور رسانه: سمیه طیبی) اشاره کرد.

در خلاصه این نمایش از زبان کارگردان اینگونه آمده است: من، دانته، در حال تکمیل رمانم بودم. یک واقع‌نگاری تشبیه شده به دنیا‌های پس از مرگ. همسرم ویرژیل شیفته‌ سفره. منم تو یکی از این سفر‌ها مینوس رو به دنیا آوردم. اما خیلی زود، مرد. من حس می‌کنم روحش به من برگشته. انگار ما جابه‌جا شدیم و منم که مردم.

این خبر در خاتمه یادآور می‌شود، پیش‌فروش اینترنتی نمایش نگاتیو در سایت تیوال آغاز شده و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به آدرس الکترونیکی www.tiwall.com مراجعه و نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر