صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا ایرانمنش از بیمارستان مرخص شد

بابک نوری با اشاره به آخرین وضعیت جسمی رضا ایرانمنش، خبر از مرخص شدن این بازیگر سینما و تلویزیون از بیمارستان داد.
کد خبر : 922112

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روزهای اخیر و پس از بستری شدن و جراحی رضا ایرانمنش در بیمارستان، بابک نوری باتوجه به ارتباط نزدیکی که با این بازیگر دارد، به منبع موثق اطلاع‌رسانی درخصوص وضعیت رضا ایرانمنش تبدیل شد. 

نوری امروز در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار آنا اعلام کرد: خوشبختانه رضا ایرانمنش امروز از بیمارستان مرخص شد و به خانه برگشت تا دوران نقاهت خود را در منزل بگذراند.

وی همچنین ابراز امیدواری که ایرانمنش هرچه سریع‌تر بهبودی کامل خود را به دست بیاورد تا بتواند فیلم «پلک» که خودش نوشته را کارگردانی کند. 

لازم به یادآوری است، رضا ایرانمنش متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۴۶ در جیرفت و فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت معلم  است. وی علاوه بر بازیگری، کارگردانی می‌کند و از جانبازان شیمیایی جنگ  تحمیلی نیز هست.

سال ۱۳۶۰ وقتی ۱۴ ساله بود با دستکاری شناسنامه عازم جبهه شد و در بیشتر عملیات، چون والفجر مقدماتی، والفجر ۳ و ۴، کربلای ۱، ۲، ۴، مرصاد و فاو حضور داشت.  در عملیات کربلای ۵ و بازپس دهی فاو (والفجر ۸) در سال ۱۳۶۴ وقتی تنها ۱۸ سال داشت بدلیل استشمام گاز خردل دچار مصدومیت شیمیایی شد.

ایرانمنش تاکنون ۱۷ بار به کما رفته و عمل‌های جراحی پرتعدادی را پشت سر گذاشته است و همچنان هم با عوارض ناشی از مصدومیت شیمایی در دوارن جنگ درگیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر