صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۳ - ۰۴ تير ۱۴۰۳
رنجبر تأکید کرد؛

لزوم به‌کارگیری هوش مصنوعی و محصولات فناورانه برای کیفی‌سازی مدارس سما

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بر ضرورت به‌کارگیری هوش مصنوعی و محصولات فناورانه برای کیفی‌سازی مدارس سما تأکید کرد.
کد خبر : 918853

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در نشست با مدیران و تصمیم‌گیران حوزه مدارس سمای بندرعباس، توجه به کمّی‌سازی را کنار کیفیت‌افزایی مهم قلمداد کرد و گفت: باید توجه به زیرساخت‌ها و توسعه فیزیکی مدارس سما هم توجه شود و این مهم اکنون باید اولویت اول معاون دانشگاه در امور مدارس سما قرار بگیرد.

وی، برندسازی مدارس سما را در کشور حاصل تلاش همکاران این حوزه خواند و یادآور شد: توانمندی و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی حوزه‌ها قابل تقدیر است و نشان از تلاش مستمر و مضاعف کارکنان خدوم و تلاشگر این حوزه‌ها دارد.

{$sepehr_key_234}

معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور مدارس سما هم ضمن تشریح عملکرد مدارس در بندرعباس گفت: برنامه توسعه مدارس مهارتی و ساخت مدارس جدید، سالن‌های ورزشی و لابراتورا‌های مختلف در کنار آموزشگاه‌های مهارتی از برنامه‌های این حوزه در مدارس است.

فضل‌الله صمیمی مطرح کرد: بالا بردن سطح علمی، پژوهشی و مهارتی دانش‌آموزان و تربیت نیروی کاردان و کارآفرین در آینده با عملیاتی کردن این برنامه‌ها و حرکت در مسیر سند تحول و تعالی دانشگاه محقق می‌شود.

وی، توجه به الگو‌های تربیتی و حرکت در مسیر تربیت نیرو‌های اخلاق‌مدار و متعهد را مهم دانست و متذکر شد: مدارس به‌عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت باید از حوزه تربیتی و اخلاقی غفلت نکند و با پرورش دانش‌آموزان کارآفرین و پژوهش‌محور او را با آموزه‌های دینی و فرهنگی دین مبین اسلام نیز عجین سازد تا مدار حرکتی دانشگاه بر ریل توسعه قرار گیرد.

به گزارش آنا؛ پرداختن به پروژه مهر، امتحانات نهایی، شهریه مدارس و برنامه ریزی در راستای انجام خدمات بهینه و به‌موقع از مهم‌ترین مسائلی بود که در این نشست بیان شد و دغدغه‌های مدیران و مسئولان در این نشست مشورتی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر