صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۲ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

نمایشگاه آثار تصویرگری «عید تا عید» در موزه کودک کانون برگزار می‌شود

نمایشگاهی از آثار تصویرگری کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «عید تا عید» به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون برگزار می‌شود.
کد خبر : 917581

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاهی از آثار تصویرگری کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «عید تا عید» به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۳۰ اصلِ اثر تصویرگری کتاب‌های کانون با موضوع‌ها و داستان‌های مرتبط با واقعه غدیر خم و عید قربان است که از محل گنجینه موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون انتخاب شده است.

بر همین اساس، از جمله آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه می‌توان به کتاب‌های «غریبه مهربان»، «شب و شیطان و شمشیر»، «رنگین‌کمانی از نور»، «این صدای علی است»، «مروارید مکه»، «سیمای مکه» و... به تصویرگری هنرمندانی مانند پرویز حیدرزاده، بهرام خائف، نرگس محمدی، خشایار قاضی‌زاده، پرویز اقبالی، حمیدرضا خواجه‌محمدی و عطیه مرکزی اشاره کرد.

این نمایشگاه تا ۱۴ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ از سوی موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، چار سوق دوم، گالری شهید محمد طا‌ها میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر