صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۰۲ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
فناوری و دولت آینده(۸)؛

مسیر دانش‌بنیانی کشور باید در دولت جدید با سرعت قبلی ادامه یابد

مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: رئیس جمهور آینده باید کمک کند مسیر دانش‌بنیانی کشور با سرعت قبلی به حرکتش ادامه دهد و موانعی ایجاد نشوند.
کد خبر : 916825

محمدعلی انصاری عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، موسس و مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان درخصوص انتخابات پیش روی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما در کشور ایران هستیم و زندگی می‌کنیم گفت: این کشور جدای از حاکمیت باید زنده بماند، کشوری است که چند هزار سال قدمت دارد.

وی ادامه داد: برای اینکه این کشور بتواند نفس بکشد، نیاز است تصمیم گیری ها، عالمانه، دانش‌بنیان و از تجربه‌های جهانی باشد؛ بنابراین هر فردی که در رأس قوه مجریه قرار می‌گیرد باید بر اساس تجربیات موجود و بر اساس دانشی که در دنیا وجود دارد و براساس فرهنگ ایرانی حاکمیت را داشته باشد.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان افزود: در انتخابات پیش رو جدا از جناح‌ها و سمت و سو‌ها، مهم این است که روی یک مسیر مشخص که آن هم پیشرفت ایران و پیشرفت فرزندانمان در این سرزمین است حرکت کنیم.

انصاری گفت: درخواست من به عنوان یک استاد دانشگاه، یک فعال دانش‌بنیان و یک فرد ایرانی این است که مدیران اجازه دهند این شریان دانش‌بنیان‌ها ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: ایرانی‌ها آنقدر باهوش و توانمند هستند که خودشان می‌توانند راهشان را پیدا کنند ما فقط در این مسیر مانع نباشیم، وگرنه خود صنعت کشور و تجارت کشور راه خود را پیدا خواهد کرد. رئیس جمهور باید کمک کند این مسیر با سرعت قبلی به حرکتش ادامه دهد و موانعی ایجاد نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر