صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۰ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با آنا:

آیین نامه رتبه بندی معلمان در حال بررسی کارشناسانه است

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از بازنگری آیین نامه اجرایی نظام رتبه بندی خبر داد.
کد خبر : 915800

مجتبی هاشمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا در خصوص اعتراض معلمان به رتبه بندی گفت: بعد از اجرای اولیه که مرحله استقرار رتبه برای افراد بود و بعد از بخش رسیدگی به شکایات که سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد در نهایت رتبه بندی به عنوان یک فعالیت جاری در وزارت آموزش و پرورش در بخش امور اداری تعریف شد.

وی افزود: به لحاظ اینکه هر عزیز بزرگواری که تحت عنوان معلم وارد نظام تعلیم و تربیت می‌شود باید دارای یک رتبه استحقاقی باشد، این نوع فعالیت دارد برنامه ریزی می‌شود و طبیعتا همه عزیزانی که در این زمینه صاحب حق هستند طبق قاعده فعالیت هایش انجام می‌شود.

هاشمی ادامه داد: ما در قالب بررسی مشکلات و مسائل مشابه که در اجرای نظام رتبه بندی داشتیم فرایند‌های مرتبط با بازنگری آیین نامه اجرایی را در دستور داریم و در حوزه کارشناسی و پژوهشی این کار در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر