صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۵ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

زاکانی: قرار است «دولت خدمت» نگذارد جریان تحریف دوباره حاکم شود

شهردار تهران پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: قرار است زمینه رفع چالش‌ها فراهم شده و گره از سفره مردم باز شود. قرار است تا نگذاریم جریان تحریف را دوباره حاکم کنند و کتاب تاریخ را برنامه تحول جا زنند و خاطرات سیاسی‌شان را به عنوان آرزوی ملت جا نزنند.
کد خبر : 914731

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت: سید ما مومن، متدین و انقلابی و اهل منطق و استدلال بود، نسبت درست رئیس جمهور شهید با ولی و امام جامعه تبعیت، با مردم و ایران عزیز خدمت و صداقت و با مسئولین نیز تعامل و انسجام بود. در عرصه بین الملل نیز نسبت شهید رئیس جمهور با دوستان مدارا و با دشمنان مخالفت صریح و شجاعانه بود. شهید رئیس جمهور منت می کشید که خدمت کند و هیچ وقت برای بازی ریاست بلندی نجست.

زاکانی تأکید کرد: اندوخته سه سال رئیسی ما همان راه جمهور است، اکنون براساس وظیفه و با دعوت نخبگان دانشگاهی و فعالان سیاسی آمده‌ام تا با مشارکت مردم خط اصلی انقلاب و گفتمان انقلاب را در دولت خدمت قرار دهیم. قرار نیست که مردم در فشارهای اقتصادی بی‌پناه بمانند. قرار نیست که از امدن میان مردم واهمه داشته باشیم، قرار نیست که سختی‌ها فقط برای قشر خاصی باشد، قرار است تا به مدد الهی و یاری شهیدان و تبعیت از رهبر انقلاب به پشتوانه ملت با حرکتی جهادی و با شناخت از شرایط امروز کشور جهش بزرگی را در تکمیل سریعتر این مسیر رقم بزنیم.

شهردار تهران ادامه داد: قرار است با برنامه و کارنامه برای پیشرفت ایران عزیز و حل مشکلات مردم با محوریت عدالت و فساد و تبعیض تا آخر پای کار مردم بایستیم. قرار است زمینه رفع چالش‌ها فراهم شده و گره از سفره مردم باز شود. قرار است تا نگذاریم جریان تحریف را دوباره حاکم کنند و کتاب تاریخ را برنامه تحول جا زنند و خاطرات سیاسی‌شان را به عنوان آرزوی ملت جا نزنند. قرار است دولت خدمت را در راه جمهور برای تعالی ایران تشکیل دهم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور، تمرکز زدایی و تقویت حکمرانی مشارکتی با تکیه بر اقوام سرافراز، افزایش قدرت خرید تأمین سفره و ارتقاء آرامش خانواده از محورهای برنامه اینجانب است. 

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر