صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۰ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

نقش متفاوت دانشکده تعلیم و تربیت از ساختار دانشگاه آزاد اسلامی

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشکده تعلیم و تربیت نقش متفاوتی از ساختار دانشگاه آزاد خواهد داشت، امیدواریم به واسطه شکل‌گیری این دانشکده تغییرات و تحولات در حوزه تربیت اسلامی شکل بگیرد.
کد خبر : 887398

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حضور علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، مرتضی قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و برخی از معاونان، استادان و کارکنان واحد اراک گشایش یافت.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه افتتاح دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی به خبرنگار آنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اراک یکی از واحد‌های مهم دانشگاهی کشور با قدمتی دیرینه بوده که دارای استادان و هیئت علمی خوب و با امکانات دانشگاهی مناسب است.

نادی عنوان کرد: دانشکده تعلیم و تربیت در مرحله نخست در ۱۵ استان کشور راه‌اندازی شد و در شهر اراک از تابستان راه‌اندازی این دانشکده آغاز شده است.

وی افزود: دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی از کودکستان تا دوره دکتری تخصصی با ارائه و استخراج الگو‌های مناسب و مرتبط در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت خواهد کرد.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه توضیح داد: دانشکده تعلیم و تربیت نقش متفاوتی از ساختار دانشگاه آزاد اسلامی خواهد داشت، امیدواریم به واسطه شکل‌گیری این دانشکده تغییرات و تحولات در حوزه تربیت اسلامی شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دانشکده‌های تعلیم و تربیت در هر استان به صورت یک واحد در مرکز استان قرار دارند، ادامه داد: افزایش دانشکده‌های تعلیم و تربیت بستگی به فعل و انفعالات آموزشی، نظام تربیت معلم، کمیته اخلاقی، نظارت روی مدارس و با ارائه الگوی تربیتی مناسب افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر