صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دو تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در همایش بین‌المللی حسابداری امضا شد

دو تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با شرکت ملی مس ایران و شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی در حاشیه بیست و یکمین همایش ملی و سومین همایش بین‌المللی حسابداری ایران منعقد شد.
کد خبر : 871532

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حاشیه گشایش بیست و یکمین همایش ملی و سومین همایش بین‌المللی حسابداری ایران تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و شرکت گاز استان آذربایجان شرقی منعقد شد.

این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی پژوهشی بین شرکت گاز استان اذربایجان شرقی به نمایندگی نادر کمالی و دانشـگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به نمایندگی رحیم وکیل‌زاده (معاون پژوهش و فناوری واحد تبریز) به امضا رسید و موضوع این تقاهم‌نامه ارائه الگوی شناسایی و ارزیابی هزینه‌های کیفیت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی است که در سه ماده و به مدت ۱۲ ماه منعقد شد.

به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی- پژوهشی فی‌مابین، این تفاهم‌نامه مابین شرکت ملی مس ایران (مجتمع مس سونگون) به نمایندگی معبود عباس‌زاده از یک طرف و دانشـگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به نمایندگی رحیم وکیل‌زاده به امضا رسید. موضوع این تقاهم‌نامه شناسایی و مستندسازی فرآیند‌های مجتمع مس سونگون با استاندارد BPMN۲" که در سه ماده و به مدت ۱۲ ماه منعقد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر