صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۱ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
معاون وزیر آموزش‌وپرورش تشریح کرد؛

ارتقای کیفیت آموزش با توانمندسازی مدیران و معاونان مدارس

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش بر ضرورت ارتقای کیفیت آموزشی با اولویت مدارس دولتی تأکید کرد و گفت: مشارکت و همکاری والدین در مدیریت مدرسه به بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی منجر می‌شود.
کد خبر : 862259

به گزارش گروه آموزش ودانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و روسای مناطق ۲۱ گانه آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران، اظهارکرد: رویکرد ستاد بازگشایی مدارس در مهر امسال ارتقای کیفیت آموزش با اولویت قرار دادن مدارس عادی دولتی است.

وی افزود: برای ارتقای کیفیت آموزش مدارس عادی دولتی در گام اول، توانمندسازی مدیر و معاون مدرسه مهم است و باید در این راه از ظرفیت جوانان مؤمن، انقلابی، شجاع و خلاق برای مدیریت مدارس عادی دولتی بهره برد.

کاظمی ادامه داد: مهم‌ترین فردی که در تحول مدرسه نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، مدیر مدرسه است و به همین خاطر انتخاب و انتصاب مدیران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به‌ضرورت جلب مشارکت در امور مدرسه، بیان کرد: جلب مشارکت و همکاری والدین در تمام ابعاد مدیریتی مدرسه قطعاً در بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی مدرسه مؤثر است.

کاظمی تصریح کرد: برگزاری رویداد «الف تا» یک اتفاق عظیم در مجموعه آموزش‌وپرورش بود و باهدف اشتراک‌گذاری تجربه‌های موفق مدیران و معلمان برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه بیان کرد: هدف نهایی رویداد «الف تا» تکثیر و اشاعه الگو‌های موفق آموزشی بود و این رویداد محلی شد تا معلمان و مدیران ما بتوانند ایده‌های خود را اجرایی کنند.

 وی در پایان افزود: این رویداد نمایشی اثربخش از آموزش‌وپرورش، دانش‌آموزان و معلمان برای عموم بود. همچنین اثبات شد که تحول فقط بر روی کاغذ نیست و می‌توان در محروم‌ترین مناطق و استان‌ها تحول را در مدارس ایجاد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر