صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۵ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد تأکید کرد؛

به‌کارگیری ابزار هوشمندانه در نظارت، ارزیابی و بازرسی واحدهای دانشگاهی

عنایت‌الله ملکی‌تبار گفت: برای جلوگیری از میرایی سیستم باید رویکرد‌ها و ابزار هوشمندانه را دانشگاه‌ها به‌کار بگیریم و یکی از این رویکرد‌ها تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع‌آوری شده در چند سال گذشته است.
کد خبر : 837612

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اهواز، عنایت‌الله ملکی‌تبار در جلسه پایانی نشست مدیران کل مناطق و معاونان مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد خوزستان در اهواز با برشمردن عنایاتی که از طرف خداوند به مدیران این مرکز در راستای رفع مسائل و مشکلات ارباب رجوع شده است، وظایف مسئولان و کارکنان این مرکز را بسیار مهم، حساس و سرنوشت‌ساز خواند.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های منسجم و هماهنگ نظارتی که با نیت رفع مشکل افراد مراجعه‌کننده انجام می‌شود، موجب شده که جایگاه مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات ارتقای خوب و قابل قبولی داشته باشد.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از الزامات بهبود کار، نفوذ معنوی در بدنه استان خوزستان است، افزود: برای مؤثرشدن نتایج نظارت‌ها نیاز به نفوذ معنوی همه مدیران است و وقتی یک مسئول دانشگاه احساس کند که ما به کمک او آماده ایم با فراغ بال استقبال می‌‌کند.

ملکی‌تبار متذکر شد: در پایان دوره ارزیابی، دوره تولد و رشد سریع مرکز را پشت سر خواهیم گذاشت و از این پس برای جلوگیری از میرایی سیستم باید رویکرد‌ها و ابزار هوشمندانه را به‌کار بگیریم و یکی از این رویکرد‌ها تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع‌آوری شده طی چند سال گذشته است.

سیدموسی موسوی مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۹ هم به ارائه آماری از اقدامات انجام شده در منطقه پرداخت و یکی از عوامل موفقیت‌های به دست آمده در مرکز را همدلی، سختکوشی و داشتن تلاش برای کسب رضای خداوند در بین کارکنان دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر