صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
طبق گزارش جدید NPD؛

کرونا بازار بازی‌های ویدئویی را رونق داد

گزارش جدید یک شرکت آمارگیر نشان می‌دهد محبوبیت بازی‌های ویدئویی در ایام کرونا بیشتر از همیشه شده است.
کد خبر : 503286

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دیجیتال ترندز، صنعت بازی‌های ویدئویی در چند سال گذشته عملکرد مناسب و رشد چشمگیر و مداومی داشت اما طبق گزارش جدید گروه NPD (یک شرکت معتبر درزمینه آمارگیری از فروش بازی‌های رایانه‌ای)، همه‌گیر شدن ویروس کرونا و اقدامات دولت‌ها برای ماندن افراد درخانه، باعث شد این صنعت به رشد بیشتری برسد.


اکنون در ایالات‌متحده نسبت به سال 2018، 32 میلیون نفر به گیمرها اضافه شده‌اند و این یعنی از هر 4نفر در این کشور سه نفر گیمر هستند. آن دسته از افراد نیز که بیشتر اوقات بازی می‌کنند، میانگین زمانی آنها به 14ساعت در هفته رسیده است. همچنین تعداد افرادی که بین 5 تا 15 ساعت بازی می‌کنند تا 32درصد افزایش یافته است.تعداد افرادی که در چندین دستگاه مانند تلفن‌همراه، تبلت و رایانه‌های شخصی بازی می‌کنند نیز 6 درصد افزایش پیدا کرده است.


همچنین نظرسنجی انجام شده در این گزارش نشان داد که 94درصد با کنسول‌های خود (ایکس‌باکس و پلی‌استیشن) بازی می‌کنند و 6 درصد نیز اعلام کردند که کنسول بازی دیگری را خریداری کرده‌اند. همچنین سی‌و‌پنج درصد از مردم اظهار داشتند به‌خاطر ماندن در خانه بیشتر از گذشته بازی می‌کنند.


هفته گذشته نیز، کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی گزارش خود را منتشر کرد که نشان از تأثیر این بیماری همه‌گیر بر روی سازندگان بازی‌ها دارد.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر