صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیناروند:

استپ فرصتی برای به اشتراک‌گذرای روش‌های مقابله با کروناست

رئیس هفتمین نشست استپ گفت: هفتمین نشست استپ با توجه به شیوع کرونا در جهان و محدودیت‌های ناشی از آن به شکل مجازی در حال برگزاری است که 12 دانشمند از چین، ژاپن، مالزی، عراق، آذربایجان، ایران و بنگلادش در آن به سخنرانی می‌پردازند.
کد خبر : 490415

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم،فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رسول دیناروند در هفتمین نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی با موضوع همکاری‌های علمی و فناورانه در مواجهه با چالش‌های ویروس کرونا که پیش از ظهر امروز در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد، بیان کرد: نشست‌های استپ از پنج سال قبل شروع به کار کردند. نخستین دوره آن همزمان با نخستین دوره از جایزه مصطفی(ص) در سال 2015 در تهران برگزار شد. دومین دوره از نشست‌های استپ در سال 2016 و در مالزی برگزار شد.


وی افزود: سومین دوره از نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی همزمان با دومین دوره جایزه مصطفی(ص) د رتهران در سال 2017 برگزار شد. چهارمین دوره از استپ در دانشگاه سلطان کابوس در عمان برگزار شد که بیش از 800 دانشمند از سراسر جهان در آن شرکت کردند. پنجمین دوره نیز در پاکستان برگزار شد. همچنین ششمین دوره همزمان با سومین دوره جایزه مصطفی(ص) در سال 2019 در تهران برگزار شد.


رئیس هفتمین نشست استپ مطرح کرد: هفتمین نشست استپ نیز با توجه به شیوع کرونا در جهان و محدودیت‌های ناشی از آن به شکل مجازی در حال برگزاری است که 12 دانشمند از چین، ژاپن، مالزی، عراق، آذربایجان، ایران و بنگلادش در آن به سخنرانی می‌پردازند تا  تجربیات و مشاهدات ارزشمند کادر درمانی کشورها و آخرین دستاوردهای علمی و فناوری مقابله با این چالش جهانی را به اشتراک بگذارند.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر