صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
عضو حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با آنا:

طرح «استعفای روحانی» بازی باخت‌-باخت برای اصلاح‌طلبان است

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: طرح استعفای روحانی به بازی باخت‌-باخت برای جریان اصلاحات تبدیل می‌‎شود و در انتخابات مجلس یازدهم سودی عایدشان نخواهد شد.
کد خبر : 451882

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره طرح استعفای روحانی از سوی تئوریسین‌های اصلاح‌طلب اظهار کرد: «اصلاح‌طلبان در حال پیگیری دو موضوع هستند که مغایر با سخنان پیشین آنهاست. اول اینکه آنها می‌گویند آقای روحانی اصلاً اصلاح‌طلب نیست؛ در حالی‌که رئیس‌جمهور امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی زیادی در دولت یازدهم و دوازدهم برای اصلاح‌طلبان به‌کار گرفت».


وی با اشاره به تحلیل دوم درباره نزدیکی اصلاح‌طلبان و دولت روحانی، افزود: «اصلاح‌طلبان امروز طرح استعفای روحانی را مطرح می‌کنند و ما نمی‌دانیم دُم خروس را باور کنیم یا قسم  آنها را».


عضو حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: «جریان اصلاحات می‌داند با طرح چنین موضوعاتی نمی‌توانند اقبال عمومی به دست آورد؛ بنابراین به‌دنبال کار ژورنالیستی و پروپاگاندای سیاسی در راستای مظلوم‌نمایی هستند».


آصفری ادامه داد: «اصلاح‌طلبان به وسیله پروپاگاندای سیاسی این‌گونه وانمود می‌کنند که مجلس و دولت در اختیار آنها نبوده و به‌همین خاطر نتوانستند شعارهایشان را عملی سازند؛ بنابراین با تبلیغات سیاسی و ژورنالیستی به سمت تصاحب کرسی‌های مجلس خیز برداشته‌اند».


وی با بیان اینکه روحانی عاقل‌تر از آن است که پای خود را بر روی پوست موزی بگذارد که برخی اصلاح‌طلبان زیر پای او انداخته‌اند، گفت: «اما چه رئیس‌جمهور استعفا دهد یا ندهد، امروز جریان اصلاحات در میان مردم از اقبال و محبوبیت برخوردار نیست».


عضو سابق کمیسیون امنیت ملی در مجلس نهم افزود: «با اقدام اخیر اصلاح‌طلبان، جایگاه آنها در دو سال باقی‌مانده از دولت دوازدهم متزلزل شده است».


آصفری با بیان این مطلب که استعفای روحانی انتخابات زودرس ریاست جمهوری را رقم می‌زند، گفت: «دولت بعدی که توسط رأی مردم انتخاب می‌شود، قطعاً گرایشی به اصلاح‌طلبان نخواهد داشت و حتی مجلس بعدی هم در قبضه آنها در نخواهد آمد؛ بنابراین بازی که به راه انداخته‌اند قطعاً به بازی باخت‌-‌باخت برای جریان اصلاحات تبدیل می‌شود و حتی در انتخابات مجلس یازدهم چیزی عاید آنها نخواهد شد».


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر